Wednesday, October 10, 2012

wajah rahsia setan



5.12pm(kering tak gua gentel je update blog time2 camni)

ok gua nak citer skit pasal pengaruh besar MLM dalam industri kawan2.
........................................................................

Baru2 ni dalam tahun ni jgak.Ada sorang kawan bek gua dari zaman aku kat universiti obersea dlu,
ajak gua lelepak..pointless dia yang wat gua rasa sejuk kat hati, dia ajak gua p baca yasin reramai ngan mmber baru dia kat masjid area kl lar,So gua yang mmg solehnye trbuka sebesar besarnya hati gua pon pg lar sbb baca yasin, mesti feel kan ngan bbudak remaja.

So masa dalam perjalanan tu dia ada kata kat gua dia nak ajak gua g wat treament(ntah betoi ke tak gua eja ni jah) dia kata kat gua treatment tu boleh buat gua kurus.Giler teruja gile gua.gua pon semangat beb. Masa tu mmg jiwa gua kacau, sebab gua ada problem ngan bdak2 rumah ,tapi gua pro gua wat dek je(apahal aku nak citer dalm kain ni)....tu yang kawan bek gua ni datang masuk dalam kesunyian kalbu gua tu-

so masa sampai kat masjid tu mmg gua teruja bbudak dia mmg rami gua pon ikut skali samyang hajat lar then gua syak depa ni msti ada pertubuhan al maunah ajk2 perpustakaan balik pulau.ada yang muka cam mak ngan tebu,acik ipin jual karpet,ada gak macam cik jiman main bola petang2 ngan aku.klakar pon ada,meby depa ni banyak masalah kot tu yang nampak muka cam insaf smacam je. so lepas habis smyang gua pon dengan gentel besiap sedia r nak baca yasin,betul kain betul songkok betul baju rambut pakai mnyak wangi skit dan berbagai2 lagi.Alih2 dah abes dah salam2 bagai gua tgok sume blah.gua jadi kaget r(bajet sinetron) kata nak baca yasin ni apahal sume blah ni..gua angin las2 ada satu mamat ni tgur gua.gua tanya dia
"kata kawan gua tadi nak baca yasin".
then lu orang tau mamat tu cakap apa
 " kalau lu nak baca yasin lu p la baca sorang2".

GUA DAH SYAK GUA KENA KENCING HIDUP2 NGAN KAWAN GUA

besok kita sambung gua nak chow dah ni...........

p/s  sanggup buang kawan maaaaa

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails