Tuesday, October 9, 2012

kali ni no 18



4.15pm ma~~~~~

Time2 camni mmg gua dah relek2 skit.Bos gua pon aka mr chong senyum lebau.sbb sume keje gua ari ni.membuatkan poket dia masyuk beriban2.Tapi gaji gua still takat tu.Gua harap hujung tahun ni gua nak gaji gua naik ke 5 angka.gua dah target dah.tahun depan gua nak beli rumah lot banglo 4 tingkat kat bukit antarabangsa.Baru r orang kg usha gua atas bawah2, " mana lar si dak iwan ni leh dapt duit banyak camni" Well kojo lar pakcik.takkan lak gua jadi tokey bank sambil korek hidung dapek duit banyak lakkan.....

Tapi tu sume gua tak peduli,yang gua nak peduli ari ni.

kenapa ek kepala gua ari ni rasa sakit yooo kek belah kanan kek belakang tgkuk nia ha...dionye denyut tu buat gua rasa bengang je.nak buek kojo pon tak senang.,

Selamber je tadi bos gua mntak kerja gua campak kat lntai."bos gua senyum je amek kat lantai tu.dia tau pangai gua camne."So asal? dah kepala gua pening, camno ek nak hilangkan sakit ni.aduhaiiii

kalau ikut banyak bondo nak cito ni.tapi tu lar...takpo lopeh ni gua nak bukak cito sume yang kono mengono ngan hidup kito sumo ok.....

ok chow

p/s arhhhhhhhhhhhhhhhhh pening kepalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails