Thursday, October 4, 2012

Migrain pak sani

Jumaat....

TET TET TET TET!!!!!!!!!!!
(alarm dari nset galaxy gua bunyi tanda menyuruh gua bangun smayng g keje-gua relek je celik.orang soleh bese r bangun awal2 camni tapi.........insiden ni gua dah dua hari kena.)

Pening beb kepala gua.Masuk ni dah dua hari dah kepala gua diserang Super Migrain.Gua tak tau kenapa.Gua syak nescafe yang bos gua beli kat opis tu yang gua tale dua peket skali mnum(baru r terbaik cara rasa feel macam dalam iklan haluss) tu penyebab utama kepala gua diserang super migrain.gua syak pak dolah pakguard bawah pon mungkin kena sbb gua salu payung dia nescafe bos gua bli tu(shhhh bos gua tak tau)

Tapi gua kan superhero,masa kena tu mmg r macam superman bila nampak batu bodo kriptonit hijau tu..mmg gua macam tu berpusing pusing,menjerit jerit arhhhhhh!!!! (pkir2 balik macam bangang pon ada superman tu) gua keras hati gua taknak makan ubat.walaupon ada satu brader urut kat downtown tu ajar gua.lu....kalo kena serang migrain lu tale je panadol aktifas 2 bji lepas tu lu tido je bai,habis cerita bai!!!..tapi masalhnya dah pkul 7 bang.takkan gua nak tido balik,tak semena mena nnti bos cina gua tido sbelah gua plak siap bawakan air ngan nasi lomak molotip lagi(sbonar ea umah gua tada ubat pon event minyak angin pon tada.)

now alhamdulillah.gua dah ok skit.(sapa kisah)sbb keluar dari rumah tadi..gua dapat cuci mata tgok awek2 cun dak2 kolej segi. diorang lagi r nampak gua ngan baju kemeja belang2 coklat putih ngan sluar jeans skini season gua n slipar adidas yang gua angkat kat pasar malam nilai yang  menampakkan ciri2 macam mamat executive yang bersahaja cool. depa siap pandang2 jeling2 n senyum2 manis kat gua lagi.kalau sorang dua takpe.ni dekat 20 30 orang.Gua tau luorang sume nak usha gua...gua tau lu orang nak galxy s3 gua blikan kan kan.makn malam sweet2 kat klcc kan........ tapi mana gua layan awek2 kelas bawahan student segi macam tu.... bukan taste gua......gua muka model jepun takkan nak kapel ngan dak segi,nak bli pen pon mak pyung bai.... hahahahah- sbonar ea buasir lar kalau puan syira tau.


ok lar gua pon ase nak sambung keje sat.sbb gua dok usha bos gua tadi baling2 kertas kat gua.gua syak mesti lepas ni baling parang samurai lak kot.,
so better gua sambung kerja..lu ok bye


p/s - kalau gua jadi bos gua suka pekerja gua update blog camni.suka sgt (tangan kat bahu mata naik ke atas)



No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails