Wednesday, October 3, 2012

Si majid sakai

                        


Jam 12.30..........

Gua tak tau ari rasa sangap semacam  je...rasa nak lempang je kalau ada lipas bernama majid melintas kat atas meja kerja gua ni....lu bawak r team lipas lu majid.gua tak guyang r.(getus hati aku yang kian tertekan sikit2 ni,) arhhhh what wrong with me men(umak ai cakap amerika)

Ari ni aku nekad nak g cek epf aku...ari tu masa nak wat loan asb kat rhb kantoi bos gua tak bayar epf gua dekat 4 bulan bai...gua hangin ni..gua syak dia telah menipu gua cara macam mana arwah cikgu mad(al fatihah) kencing aku dlu kata buku atas meja dia, rupa2nya dalm almari dia...

gua syak bos gua nak game gaji gua ni.kalo tak nak bayar epf jgn r potong gaji aku..ni lu potong lu tak bayar epf gua. gua rasa cam nak buat flying shoot macam dalam citer real steel tu...(tadi baru download blu ray nye version-kau ado)layan woo citer dia...nampak r jerawat robot tu eh? dah ni aku nak citer pasal epf aku ni,

sat lagi ni masa g lunch hour aku nak shoot terus g tesco cheras.tada nak g mentedarah dlu de......sbb kat situ je ada mesin tuk cek epf kat kiosk rhb tu.gua berharap sgt ada lar awek cun jaga kios tu...(pangai cam haram) tapi apa salahnya kan kui kui kui............~~~~~~~~~~~~~krooohhhhhhh

takpe2 gua nak sambung keje sat..perot cam nak berak,tapi tahan sbb gua nak cek jugak epf gua.gua tak kire.kalau dalam jamban ni leh cek epf gua cek jugak.kalau kat makcik clener tu sabariam omar tu ada leh cek epf aku..gua blnja dia satey kajang hulu........(apasal sejak dah keje ngan cina ni bahasa melambangkan perangai cina aku...)


ok bye

p/s - kalau ada lipas cun kat area ko majid.bawak r kenai2 ngan gua.,ok bye majid

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails