Wednesday, October 17, 2012

kalau strawbery oren ada dalam kotak



                         
4.36pm

Gua dah lama dah ok dengar cita pasai dia ni.tu yang tadi gua tgh jaln2 dalam fb gua terbaca status dia..Terkejut gua tadi bila terbaca status dia menyatakan bencinya terhadap mak dia,ayat pon kalau gua jadi mak mmg gua sedey siot..Gua pelik gak bnda camni still happen kat dunia yang serba moden ni.Came on lar,teruk2 mana mak kita tu kita kena hormat dia beb,even dia dah wat taik ngan kita skali pon dia ttap mak kita..MAK KITA,bukan mak jiran sebelah nama dia kamsyamsiah harun.

Insan yang bernama Mak ni lar yang lahirkan lu dalam perut dia in 9 month beb.seksa dia nak lahirkan lu.lu ada rasa.lu tau lu kluar lu nak mentedarah je nak duit nak sume bagai bila dah besar jadi hulu batak.Apa lu tak rasa malu ke, bila update status bagai yang menampakkan lu ni bnci nak mampos kat mak lu.Lu ingat orang suka ngan status lu.bajet cam drama tamil.dah r muka cam hulu batak.lu igt nnti orang sokong lu wat camtu.orang lagi meluat tengok lu lar batak.Lu baru umuq stahun jagung bagai,baru nak blajaq hidup,baru nk bertatih bagai. keta pon mak lu nye lu tibai. Duk pon masing2 kat hulu hutan tu.(peh marah betoi gua ni) tapi mmg gua MARAH so what!!!!

pasal mak2 ni jgn main2 ngan gua.gua tau mak lu tu mmg ada problem,tapi lu as anak dia lu kena lar backup dia lu kena lar nasihat dia bukan pakat adik beradik nak bom dia.apa nama anak lu ni punya perangai. Ei lu nak benci2 mak lu pon bukan kat fb biar dalam hati je beb.jgn nak bagitau sume orang ler.Lu muka kulit apa.kulit bajingan ke(kan......)

Gua sedey sbb status ni status orang gua kenai. Ermmm

...............................................................................

Ntah lar gua kalau dekat ngan dia gua tak kira sdara mara,kawan2,gua tibai je kasi skit pengajaran2 yang berguna untuk masa depan dia dan keluarga2 beliau yang meby kalau tak diajari akan jadi sperti beliau juga.(cis).gua pukoi je.nasihat pon kadang2 tak guna dah.telinga dah bebai. Ego style nak  bajet cam budak town.tak sedar ang tu duk hulu hutan kelapa sawet cha.(apasall gua emo sngat ni)

...............................................................................

ok lar gua nak beristigfar sat.gua nak doakan depa safamily ada persefahaman n gua harap yang si pengstatus batak ni , jgn r wat status camtu lagi.wei came on kalao mak lu tada kat dunia ni, lu tak wujud beb silap2 lu wujud jadi semut senang gua nak pijak.(emo lagi).lu kalau nak wat status kutuk2 mak lu.fkir dlu,ada otak pkai.blajaq tinggi2 tak guna kalau otak letak kat pungkuk.,nak kata dah besar mmg gedabaq dah gua tgok..aduh lu ni gua tak tau lar,meby lu ni dapat virus dari virus batak hulu tu kot.

k la gua nak chow sat assalam......



p/s - syurga di bawah tapak kaki mak le ke ko nak aku tapak muka ko satu hari nnti.

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails