Tuesday, October 23, 2012

cerita sisi gula tebu lebey

10.48am





Selalu lar.kalau pepagi Time ni masa tahun 2003 dulu.....

sambil cikgu n kawan2 masuk,gua dengan baju keluar,butang sampai leher,rambut panjang duduk kat atas kerusi sekolah,tangan kanan berparut atas meja melukis lukis gambar cikgu aziz,otak lak merewang berangan tah kemana.Usha kanan si Rajan2 tgh main tutup botol,itupun dia tgh kalah besar ngan dak satish..(wat pe lar skrang rajan2 ni.) Tengok kanan lak awek cino cun Wong hui ping tgh goda gua setiap masa.gua tau r gua mmg ada tarikan sesksual kat lu,tapi jgn lu tunjukkan sgt wong hui ping maaa(apa jadi pon gua tak tau ngan dak cina ni.,silap2 model-tapi sies mmg beliau lawa). Las2 gua rasa bengong duk balik pandang apa gua coretkan n lukiskan tadi.cikgu aziz the legend.Pas tu gua dah start pikir dah untuk merangka perangkaan,balik ni gua nak main game Winning eleven bape jam.duit ada berapa ringgit.cukup ke tak.nak lawan ngan paran ke ngan leley.mana2 pon boley.gua tak guyang....



Huhuhu zaman sekolah zaman sekolah...
                      
                               


Rindu lak ai....ngan momento2 tu(Cam drama melayu tv satu hari sabtu tak).tapi takpelar kenangan tu sume biar lar ada dalam hati ni.sedey pun ada bila igt kenangan2 lama ni..ase sebaq ase nak g skolah je skarang.

Ok dah.... ni gua ada satu story pasal kawan gua dedulu masa jejaman gua gangster kat skolah.Dia ni mmg banyak citer yang telah beliau watkan cerita2 tersebut.tak terabih nnti kalau gua nak citer maun2 makan 2 hingga 3 tahun korang nak baca citer dia ni(kalau ada orang nak baca lar kan hihihi).

............................


Alhamdullillah skrang dia dah kawen n now beberapa lately miggu lepas beliau dah lahirkan anak dah...alhamdulillah..Tapi citer dia ni masa skolah dulu.mmg menggila lbetoi lar dia ni sehingga digelar Ratu Kontroversi,Sebab dia ni banyak melakukan perkara2 kontrobersion yang sgt menggila.Diantara yang paling menggila bagi gua masa tu.........masa gua form 3 dia kata ada baby dalam perot dia,n dia cakap ada jin n some makhluk telah bersetubuh ngan beliau.gua pon tak hadap lar kalau lu bogel depan gua.gua sanggup pakai kan baju lu balik kat bdan lu(amacam gentel tak gua-respek beb woman2)giler toi dia ni,bagitau sume orang lak tu.huhuhuh.lastly dia takda apa pon.tada pon baby ada tanduk keluar dari perot beliau yang gebu tu....

Tapi yang gua nak citer ni paling rare,paling seram.paling sedey....
Masa tu gua rasa dalam pukul 7.40 samthing lar.angin sepoi pagi.kabus2 skit.tada asap rokok macam skrang ni kat kedai mamak subaidah.nyaman je rasa,masa tu gua ngan kawan bek gua  fairuz lepak kat belakang toilet lama kat skolah gua.sies beb nyaman kat area tu.nnti gua bawak luorang g sana.Masa tu mmg pot lepak situ,gua pegang ngan  pairuz.Sapa berani nak kacau pot gua tu.nak kena jentik tangan,berani jalan r.sume goyang nak lalu pot gua tu.sampai makcik cleaner pon goyang ajak makcik Esah akak makcik kantin teman.nak lalu situ kalau gua ada.Ganas tak gua.jentik tangan kang.

Then macam2 lar perihal dan permasalah dunia serta sekolah dunia baru moden yang telah gua bincangkan dengan dak fairuz(dia ni skrang dah jadi pramugara MAS dah skarang) alhamdulillah.Rezeki lu pairuz.nnti gua nak g korea gua nak naik free.gua nak jet peribadi.

Nak dijadikan story mory.....
Tengah lepak2 bergelak tawa bergurau senda tetiba Si ratu kontrobersi ni lari dari hujung bangunan skolah gua sampai ler kat tempat area gua lepak tu.dah macam ada acara larian 100 meter dah gua usha dia ni.nak kata training hari sukan.dah lepas dah.lagipon ari sukan lepas ni dah dibatalkan sbb takda bajet nak wat ari sukan.gua dgr r guru besar cakap kat dalam tepon masa dalm tandas skolah.Ok sambung,Then dengan tudung labuh bagai dia.ngan muka iras2 mak dia kat rumah tu,tada pon muka bapak beliau. hahah dia terus lari n lari n lari sekuat hati terus ke gua ngan pairus,Tercungap cungap berpeluh peluh.,gua ngan pairuz kaget r."what wrong ni cik ratu" then dia jawab."gua kena kejar ngan bbudak ni sbb nak wish besday gua,tlong gua ea.nnti bbudak ni cari gua cakap gua dah mati ok.,ok gua lari jap,gua nak nyuruk sat" Terus gua pandang pairuz n pairuz turut memandangi gua yang cute ni.Nak gelak takleh .paham2 yo lar.Lagipon gua ngan pairuz mana ada wish besday beliau.even beliau kalau sambut besday gua siap bli kek secret resipi bagai untuk gua.gua tak layan.gua gangster mana nak sambut besday2 ni.So gua decide ngan perus,jom r perus balik kelas.nnti tak pasal2 kita lak jadi mangsa kontorbersion beliau.

Tapi kejutan yang sedey n timboi persoalan sejenak masa dalam perjalanan balik tu lagi menggila. Gua usha setiap inci tubuh setiap sorang2 kawan si ratu ni,gua tgok wahidah.aina.noradiah.nabila dan beberapA si gedik lebey yang lain.gua usha sume duk diam dalam kelas mmbaca buku duk senyap n macam takda hape yang happen.tada pon macam ada aksi mencari si ratu or ada tepung di tangan dengan muka geram untuk mengenakan si ratu tu..tada pon ada ura2 jeritan memanggil si ratu dia setiap sudut skolah.arhhhhhhhhhhh gua kena lagi.gua nak lepak sampai rehat kat pot gua tu.,siol lar ratu ni....gua malas masuk kelas.lu orang paham tak.

So gua syak Si ratu still nak wat propa n akan terus bepropa propa.gua pon terus gelak sinis ngan pairuz..gua syak si ratu ni kena makn ubat lebey lar.dia kena makan taik ikan keli gua rasa...nnti gua belikan.&**^*^ betoi r

P/s -  jgn bikin panas macha..gua tak suka tau nyah


No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails