Wednesday, July 27, 2011

ashieraku






satu je aku nak ungkap..
aku sayang kau
jg diri baik baik
aku taknak kehilangan kau buat kali ke 2

cukup la dulu ko tinggalkan aku
tampa luahan isi hati aku
tampa memandang aku
di belakang di sipi sipi pintu tingkatan 6 atas
aku hanya mampu tersenyum menahan sebak
bila kau melangkah pergi
dari pagar sekolah

tapi
apakan daya
kalau dah takdir tuhan

mana corok ko pergi
mana corok aku mengembara

akhirnya tetap kita bertemu di MELAKA
amin
alhamdulillah
ashieraku

3 comments:

SYieRa aSHieRa said...

waaa..lawakla mke syg time ni b.huhux...alhamdulillah...luv u dear....

Unknown said...

mana ada lawak....kan comey eeeeeee huhuhuhuh

SYieRa aSHieRa said...

ye je comey...huhh..thankz b...,4 evrythng..

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails