Thursday, July 21, 2011

INSYALLAH



Ashiera

insyallah saya pomis saya akan igt segala pesan kamu kepada saya.(pandang tingkap sat r)
jgn isau saya disini sentiasa mengingati diri awak di sana, tak kira apa pun berlaku.(amboi2)
kalau ada rejeki insyallah saya pon nak duk cari keje kat sana.(a ah iwan)

awak igt saya takut haaa(eh eh)
hahahahaha
nak fight?
jom r takda hal lar.....

sila JKA ea
igt pesan saya tu
jgn wat dek je
igt ke tak ni
asal mata macam baca betul2 ni(sies r tu konon)
senyum lak dio si comel ni
rindu r kat tangan sayang(tibo2)

i love u

MY BUM BUM


5 comments:

SYieRa aSHieRa said...

Alhamdulillah...good..

ashiera said...

amin......... makcik dah makan

SYieRa aSHieRa said...

baru lepas makan atokk....huhh

GaDis BuTtErFLy said...

sweet.. moga berkekalan :)

ashiera said...

thanks

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails