Monday, August 1, 2011

aku dia dan kenangan

aku tau tu sume salah aku..mmg salah aku
aku tak nafikan
......................................

ni sume sbb cara hubugan aku ngan kawan or ex2 aku mmg macam tu .aku kadang2 terelbih mesra.tapi tu lar aku.aku but macam tu tapi aku tak sies.aku pangil sayang or mintak kis or plok2 tu sume gurauan aku.tu diri aku.tu lar ash.

tapi tu dlu.itu sume dlu.aku cuba berubah pelan2 demi dia demi menjadi diri aku yang baru. aku perlukan sokongan. aku perlukan satu semngat untuk jadi yang baru.tapi tak ramai tau betapa tersiksanya aku untuk jadi macm tu. tapi aku cuba aku try kuatkan semgat.dia lar yang memberi aku semangat hari demi hari.tapi bila bende2 kenangan ni diungkit semula, aku rasa macam terkedu,aku rasa macam kenapa dia sanggup suh aku bukk buku lama tu. aku cuba buang buku tu, nape dia ambik buka n cite kat aku balik..

tu sume kenangan,kenangan yang mungkin sukar aku lupakan. tapi aku dah kata aku sdang cuba lupakan untuk menjadi diri aku yang baru.is ok lar kalau dia nak pkir lagu tu.meby dia tersiksa...aku terima .aku salah.aku mmg salah...aku mmg salh..aku mntak maaf..takpe aku faham nasib aku mmg macam ni, salu aku akan rasa macam ni.kenangan lalu sentiasa akan ada di stiap hubungan aku..sies hati aku koyak balik.

sori for that sayang.b jnji kenagan tu takkkan ada lagi dah....tapi plss tlong b ok....tolong b lupakan kenangan tu. b harap sgt....amin......

p.s aku sies aku sayang dia sgt2.ya allah kuatkan semangat aku

7 comments:

D Jade said...

malar ko sigek.

ashiera said...

malar tu apa

SYieRa aSHieRa said...

"x payah fikir pe org rase tapi fikir sendri if diri sendri yg kene n rase pe yg org rase tu.."ni yg b sllu ckp so,fikirkn laaa.....de sebb nape ade arini....n hari2 setrusnye..aminn...

ashiera said...

insyallah sayang
b cuba jauh2 kan ok

Princess Kekuri said...

aisss emo suda :P

ashiera said...

ieka............bese lar ada jatuh naik huhuhks

Nuansatika...Karyaku said...

bro, nasib ko sme dgn nasib aku skg ni a...aku dlm hal2 mcmni, siyes ckp, dh lme aku x rse syg, dicintai mcmni pd dia...tp setiap hari n saat, de je dugaan dtg bertubi2 nk goyangkn hubbungan kami berdua ni...tp bro, aku sentiasa bersyukur dgn keadaan mcmni, aku bersyukur sgt9 n telah terima dia seadanya sbgmne dia terima aku dlm keadaan mcmni...n aku sentiasa igt n tau, DIA selalu de bantu n temani hidup aku ni sampai ble2...DIA lh Maha Adil lagi Maha Penyayang...

ko kne r sentiasa bersyukur dgn pe yg de bro ash!

;)

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails