Saturday, August 7, 2010

aku kenal dia_____**ye ke


kadang aku pun tak tau.......aku rasa aku dah cukup kenal dia....***tul ker wan

**ntah___lar der

"tiap hari aku rasa bila dengan dia aku rasa happy je sangat.tak pernah pon aku rasa tak best.skit pin tak...dia salu wat aku tersenyum,seringkali dia wat aku tersenyum,kadang kadang aku pelik je.pandang muka dia aku senyum.jeling mata dia aku senyum,tak pernah r aku tak senyum kat dia.......***(wa sgt bahgio raso ea......)""

#kadang kadang lak kawan aku salu cakap,"aku rasa wan macam tak best r aku tengok ko ngan dia nie....wei cari r awek len der.....dia macam tak respek lu je der"

**ar!!! gua tak tau apa maksud kalian sumo.....sajo jo nak protes diri ni ngan awek den yang tersayang tu.""mmg lar kadang dia macam tak respek kat aku,tapi bagi aku mungkin benda2 tu dia nak ajar aku.macam>>>"wei!!!jgn makan berbunyi boleh tak!!!karang aku terajang nanti baru tau!!!" dia cakap ngan aku macam tu depan akak n adik dia>>>>>aku rasa tu ok kot..meby dia nak ajar aku.....segan pon ada gak huhuhu.ye r dah r mkan kat umah dia kena lak sound bertepek macam tu.....sabar je lar wan....aje gile ko nak lawan dia....ko sayang dia tak?

**so after tu aku stil wat dek kalau dia agak berkasa ngan diri aku,,,,aku salu gak bagitau dia masa aku bisik bisik kat telinga""sayang jgn lar wat macam tu depan i..tengking2 i..segan lar i"""tapi kadang2 dia wat dek je....elek je dia kata"i tegor sebab u tu degel..paham!"

erm aku paham ler macam tu --malas r banyak bunyi
sebab aku tau dia sapa kat aku kan wan>>>>"""

"tapi makin lama aku tengok.makin menjadi jadi lak perangai dia nie....kadang2 dia wat aku macam ape jer......dush2 dush ape ler aku nie.....aser kadang macam nak baca alquran je depan dia kasi panas telinga dia skit""!!

dah tu satu hari......aku mmg dah tak tahan ngan dia nie
"so aku bagitau dia depan2(bak kata orang putih sound direct)

"sayang..not nice lar wat macam tu kat i...nape mesti u nak marah2 ni..i kan leh paham""" u cakap je pelan2 ke bisik2 ker..no need lar nak jerit2 kat depan i sayang......(dalam pertuturan yang gile babengnye lembut)

pas tu dia pon"trus n trus memarahi aku..sebab ego dia sgt tinggi gila.gila babeng tahap gila talak..........ntah r......


meby aku kenal dia kot........meby**********



kan ku berikan semua
agar kau gembira sentiasa
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri

jgn disimpan tiada rahsia
katakan saja ku terima
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri

waktu duka dulu
kita lalui bersama
bahagia bagaikan mlm ditemani bintang terang
hancur hati bila kau undurkan diri
meninggalkan daku
meninggalkan daku sendiri

senyuman manis dibawa angin
ku tunggu dikau terasa dingin
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri


p/s - aku pergi

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails