Tuesday, August 10, 2010

hiba

Ari ni macam2 dugaan allah aku hadapi der...pagi tadi..aku bangun pagi2,(jarang ooo ash bangun pagi2) jalan nye jalan nak g kelas scupture.aku cek jap check aku dapat masa wat praktikal ari tu dalam beg...niat hati sat ag nak g bank in kan....
'cek punya cek...check dah takdak."alamak"

"mano pulak poie check aku ni....tuttttttt.. toi lar.....allahhuakabar"

aku mula mengelabah..cari cek tu sani sini.masuk keto kuar keto.jalan sano sini tak tontu arah....macam gilo talak r katokan......hahahahaks....

aku tak tau nak cakap apa masa tu.dalam kepala hotak aku yang geliga ni..aku nak check tu aku nak g bank in sekrang gak........aku nak guna duit tu...ado bondo nak beli ha.korang sibuk je nak tahu kan...""""""


lopeh dokek 3 purnamo aku g finder the check(cakap omputih lak)takdo gak lar...aduhai macam no ni...tapi aku relek...relek r.kata superhero..mana leh superhero kelam kabut..aku balik bilik tanya dak soe..ada tak jumpa aku nye check tu......dio ngan farit kat bilik aku,apo laie diorang pun turut mengeledah bilik aku untuk mencari check tersebut....

dah dokek sojam cari pun tak jumpo gak.......

las2 aku hangin!!! tobar muko........call bos aku suh dia bank in kan yo lar duit tu.....malas dah aku nak cari check tu.....

ari ni mmg gampang.....siot toi


DAN AKU MULAI SENDIRI------p/s

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails