Friday, August 6, 2010

hampir

Kadang kadang aku pon tak tau apa yang aku nak dalam satu hubungan kapel mengkapel ni.Kadang kadang tu, aku rasa macam nothing jer.bettter jadi single dari menjadi double trouble hahahahaks(sambil mengaru garu bahu seblah kanan).Bila aku dgr citer kawan kawan aku ttng apa yang diorang lalui,""""""""""""

""""""""
Aku rasa macam takut, macam tak tau,apakah yaNg aku lalui ni hanya sekadar mencari cerita untuk memenuhi lagi satu diari yang melambak lambak di atas meja kamarku(stail indon skit lar macha).

""Sekarang aku cuba mencari apa kebenaran di sebalaik hubungan yang orang bilang.....akan menjadi bekal kita dalam saat saat akhir hidupan kita nanti.

"Memang terakadang aku salalu berharap, aku mau aku berada di dalam hati hati pada setiap gadis yang aku harapkan.tapi apa maknanya......kalau ia hanya sebagai satu harapan yang pernah au laluinya sebelum ini hingga menjadi kecil kecilan debu debu ASHDAIA

P/s - disini aku masih sendiri

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails