Tuesday, February 9, 2010

seperti gerimis hujan mengundang kata kata

erm kadang2
bender yang kita jangka
ia akan datang dengan tiba2 kan..

.....................................

kadang kau rasa kau betul,
tapi sebenarnya kau salah
dan bisakah kita salahkan diri kita
sendiri
siapa kita untuk salah kan diri kita
siapa kita
dan
bila semue yang kita hadap
adalah seperti

..................

aku benci kau
aku tak suka kau
aku meluat tengok kau
aku tak rela dgn kau
aku sakit ngan kau

apa yang boleh korang faham
kalau bender nie

.................................................

korang sayang
korang cinta
korang gilakan
korang perlukan

luahkan kata kata begitu
kepada diri korang

amin

..........................................................


Denting yang berbunyi dari dinding kamarku

sedarkan diriku dari lamunan panjang
tak terasa malam kini semakin larut
ku masih terjaga..

sayang kau di mana aku ingin bersama
aku butuh semua untuk tepiskan rindu
mungkinkah kau di sana merasa yang sama
seperti diriku di malam ini…

rintik gerimis mengundang kekasih di malam ini
kita menari dalam rindu yang indah
sepi ku rasa hatiku saat ini oh sayangku
jika kau di sini aku tenang ..

p/s jika kau disini aku tenang

Masalah kencing tidak lawas
Atasi masalah kencing tidak lawas dengan menggunakan air basuhan beras yang ketiga. Minum air basuhan tersebut segelas setiap hari dan lihatlah perbezaannya.

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails