Thursday, February 4, 2010

awek kedai mamak





ni citer masa aku takpat tido selama 24 jam korang tau.dahh dekat 2 minnggu dah penyakit aku takpat tido malam ni makin menjadi2.aku rasa kadang2 macam dah kat england dah(mata stil stim masa menaip ni) so malam tadi aku mmg takpat tido.perut pun agk macam lapar skit.the ditambah ngan haus tahap gampang..aku fikir macam ne le malam ni aku lega kan keadaan semua ini yang melanda diriku ini.

aaaaaaa!!!! soe...aku kontek dia(sambil tangan menaip no beliau kat dalam hanset motorola murah aku)


aku - alo jang.ang tak lapaq ka..........(sambil tangan gosok2 biji mata)
dia jawab senang je...........

soe - ok jap.....


ya bagus sgt memahami dan sgt memahami uhuhuhu.then after tu tak sampai dalam lima minit...soe sampai.......kitorang decide g mkan kat Pelita.......so dalam perjalanan tu ternampak lak subaidah.kitorang bertukar arah ler,gi sbaidah le tale nasi lemak ayam goreg dia.cara tak.....nasi lemak dia..
so lepas ak nga soe tale nasi lemak.aku lak sempat perhatikan awek2 sweet kat dalam sbaidah tu.tak salah aku masa tu dah kul 1 pagi kot.diorang ni takreti duk rumah ker.korag da r pompan.kalau laki2 sweet macam aku,takdahhal lar kan.tapi takpe gak.....senang gak,aku dapt cuci mata pagi2 i dgn melihat awek2 sweet pakai baju tidur ngan short pants je waaa heaven....hahahah tapi dalam usha2 tu.aku sempat buat reserch.tentang awek2 ni.if aku nak awek2 ni jadi awek aku kan.bagus tak korang rasa .aku nak awek2 yang kuar2 malam ni. jadi kapel aku,or korang rasa aku mesti kena ambik awek2 yang tak kuar malam.asal kul 10 je dah kat dalam bilik .standby nak tido,tapi sebenarnya.kol pakwe..borak2 lucah ......korang rasa awek yang mana lagi bagus. ok ni kajian aku.kalau korang rasa tak puas hati ngan keputusan aku.korang letak pandangan korang.(pandangan je bukan no tepon or email).huhuh.Aku rasa kan, kalau nak buat compare awek2 yang kuar2 malam 2 3 pagi kat kedai mamak or awek2 yang stay kat umah malam2.aku rasa lar,aku lagi prefer kat awek2 yang lepak kat kedai mamak malam2 tu. Nak tau kenapa..k macam ni...

1. bagi aku tak semua awek2 yang kuar or lepak malam2 kat kedai mamak tu jahat kan.diorang pun macam kita gak.lepak2 pun bukan dekat clubing,dekat kedai mamak je kot.bukannya diorang hisap dadah kacau abang2 rempit ,ke....kan kan.... ang nk jadi jah tu tkleh cakap apa lar

2. if la.... aku kapel ngan diorang(i main2 je ea daia),kalau malam aku lapar,takyah lar susah2 nak kluar kan.aku jes kirim je kat diorang suh diorang tapau kan roti canai ke nasi kandar ke untuk memuaskan nafsu buas aku di waktu malam henaing begini.(idea2 best tu)lagi pun diorang dah beser ngan mamak kat situ,ntah2 ada skandal ngan aney kat situ huhu.

3 . satu lagi kalau dapat awek macam ni,takdalar kopak duit kita,nak pergi tgi friday lar mcd lar kfc lar,tempat yang mahal2 tu.takpek de jefff....gua pun ari2 tale maggie.lu nak tale gua lak.....reject awek2 macam tu

4. erm kalu korang dapat awek macam ni.diorang ni takda le culture shock.means aku,diorang dah beser ngan mamak2 ni.so diorang leh jaga diri ngan baik gila.kita tak yah risau.sebab bagi aku awek2 yang berani kuar malam2 ni lepak kat kedai mamak ni.diorang mmg tinggi tahap keyakinan diorang untuk menjaga diri.so korang jangan risau if dapat awek macam ni.best beb.

5. then diorang pun bukan ari2 beb kuar malam2 sekali sekala je.kalau ari2 pecah gak tabung adik diorang huhuhu.sekali sekala ok lar kan.

ok yang ni lak komen aku kat awek2 yang malam2 stay kat rumah.tutup pintu bilik ,then berangan atas katil.sambil men mms ngan pakwe skema pakai cermin mata lepak atas katil jes pakai boxer.(shial mms apa tu malam2 dalam2 gelap lak tu)


2. berkemungkinan awek2 ni akan menajadi gedik2 tak tentu pasal kalau diorang dapt lepak2 kat kedai mamak tu.tak leh nampak jantan or aney2.mula lar rasa nak mengatal.almaklom lar tak beser lepak kat kedai2 mamak(siolnya awek2 tu)

3. awek2 ni jugak mungkin akan menganda2 lebey,takleh kotor lar .ape lar.sudu kena bersih lar.air kalau ada semut sekor pun dah geli,ei (gadis2 buang je ler semut tu.takyah nak nganda2 sgt).ini ada sampai taknak air tu,sanggup tak minum.bajet nak tunjuk diorang seorang yang tegas dan permbersih r.tolol r huhuhuh..tu smua gedik je lebey.kalau muka bleh blah takpe.ni muka mak ai macam tutttttttt..........

4. satu lagi awek2 ni msti macam gayat tau.tak tau nak order apa.pas tu nak poyo."sini takda honey dew ke"aloooo ni kedai mamak.bukan kedai secret resipi...jadi tolong lar paham skit.nak berlagak pun bertempat.

5. erm cara berpakaian.komperm awek2 ni tak tau nak pakai macam ne.ada sekali tu aku ada perasan satu awek tu.leh datang kedai mamak,pakai full baju kurung mcam nak g kenduri kawen(bajet dia lar paling cun.blah r)pagi2 buta lak tu.

ehem2 (batuk2 jap) puas dah mengumpat huhuhu.so tu lar konklusi aku perbandingan awek2 yang lepak2 kat kedai mamak n awek yang kul 10 dah stay kat rumah.n yang sebenarnya aku ada nampak satu awek tu depan aku.sweet gile.tapi aku suka tengok je lar.aku kan suka dia toi2 pun kan.tapi kalau dia baca entry ni kan bagus.kan kan kan kan kan.k lar korang aku nak g kedai mamak jap.ada hal skit.(harap2 lar awek tu ada)


p/s kalau korang jumpa awek tu tinggi2.pakai leging.muka macam nora danish skit.korang kontek aku ea...

Merawat kulit berkedut
www.familiazam.com
Parutkan sebatang lobak merah yang telah dibersihkan,lalu dicampurkan bersama sesudu tepung jagung dan sebiji kuning telur. Sebatikan bancuhan itu lalu dioleskan kepada kulit sekali sehari. Amalkan sehingga berkesan.

11 comments:

miss Fyqa said...

mak aihh
byk betul u punya persepsi terhadap
kaum hawa iye

:)

dorang lapa sgt kot,
tue psl kuar gi cari nasi lemak..
huhu

ct_isyah said...

brul gak an cite ko...hahahahah
so hyphtesis nye jom la kite mkn roti sadin kat mamak sebelah masjid tampin..mmg top 5 in magazine la bro..

Unknown said...

ciktam tu jes persepsi je..bila ko nak belanaj aku air pepsi

Unknown said...

ye ke tu kedai mamak ke.bukan kedai tu kedai tamil ke....ko ni haram r uhuhuhuhuhuhuh

miss Fyqa said...

boleh je blanje

tp byr sndiri la..

huhu

Unknown said...

erm banyak gak yang tak puas hati ngan enry aku ari ni.huhuhu.so aku cakap bukan untuk gurl2 ni terasa ke wat,or apa laki wat gurl tak leh wat.tapi itu pandangan aku.sebab selama ni.orang asik pandang serong je..kat awek2 yang suka kuar2 malam....cuba korang pandang kebaikan diorang dalam keburukan diorang.....baru korang dapat memahami diorang

yonna said...

eh eh.itu gambar kakak bersama ieka T______________T nasib baik tiada caci makian HAHAHA..

org selalu salah anggap lah kalau pompuan ni lepak kedai mamak.huha-huha mcm pompuan takde maruah tapi rasanya benda tu lah terapi kami. i mean dpt hilang lah kejap tension semua2 ni bila jumpa and bergelak sakan dengan bff kan?

awek kedai mamak pon takpalah dik oii, sebab nan cheese tandoori dia mmg syurga weh!!!! i mean kapitan gurney!

and utk apa kedai mamak kat penang ni bukak 24 jam kalau bukan manusia2 penang ni lepak kan ??

tp kalau awak dpt awek kedai mamak ni, kenalah makan kari hari2 T________T nanti badan bau kari ja.. dang!

Unknown said...

aa sri for pic a kaka...hhuuhuhuh ...

ya pendapat membina yang macam tu lar yang saya mau,,ini tak,tulis kat chat box je lebey...kalau tak puas hati mari kita bawa berbincang,

kan....ini banya bunyi meby diorang tersa kot

ya betul kak....thats y kita tengok perspektif yang bek dalam keburukkan yang orang len tengok

thanks kak....

Unknown said...

aa sri for pic a kaka...hhuuhuhuh ...

ya pendapat membina yang macam tu lar yang saya mau,,ini tak,tulis kat chat box je lebey...kalau tak puas hati mari kita bawa berbincang,

kan....ini banya bunyi meby diorang tersa kot

ya betul kak....thats y kita tengok perspektif yang bek dalam keburukkan yang orang len tengok

thanks kak....

ainmohd. said...

ala sweet ape pakai baju kurung g kedai mamak.

Unknown said...

yaaaa sweet sgt,,,,,erm tapi tak kena r pagi2 g kedai mamak macam tu

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails