Tuesday, February 2, 2010

amin

  • aku - alhamdulillah..siap gak aku buek ko ni incik resume(duduk bersila sambil berbual)

  • resume - alhamdulillah gak.kalo ko tak buek aku macam no lar nak dapek tompek praktikal nanti kan.


  • aku - alar nasib kawan bek aku sayang tadi tolong aku,dak soe,kalau tak sakit gak incik resume oi(sambil garu2 kepala,banyak gile kelemumur jatuh sai toi)


  • resume - yo tak yo gak kan,erm apo2 lar yang ponting siap gak kan


  • aku - yo lar incik resume kalo tak siap,buasir lar aku nak mintak tompek praktikal.(mata mula pojam colik pojam colik)


  • resume - jom g minum jom


  • aku - suko2 ko yo nak ajak aku g minum ea incik resume,ko ingat baru pukul 8 malam,ni dah kul 5 pagi ko tau tak.aku sopak gak krang ko ni incik resume(tibo2 selimutkan diri lak)


  • resume. - eh yo ko.tak pasan lak.suri yo.besor lar ,focus kek ko jo tadi tak pasan lak dah pagi.huhuhuhu

  • aku - aku nak tido r incik resume,sok kalo ko sodar awal kojut aku,sok ado koleh lkm lak tu.sia toi r.(kepala hotak aku teringat muko lec lkm yang agak old skoll tu)


  • resume - yo lar yo lar.ko tidur lar,sok aku kojut ko


p/s sok ea aku bangun aku dah kek sebolah katil abang sakit mental, namo ea amad sabri cek lah kek tanjung rambutan kat uganda.siot jerk,macam ne aku leh kat situ,sapa hantar aku,dengki....

Melembutkan rambut
Ambil secekak kangkung dan bersihkan. Masukkan dlm bekas.Bubuh enam camca air suam dan ramas kangkung hingga mengeluarkan lendir. Lendir itu sapukan pada seluruh rambut dan biarkan seketika. Kemudian bilas rambut dengan air bersih.Lakukan selama dua minggu.

2 comments:

yonna said...

aku :

resume :

tulislah mcm tu baru org fhm ko tengah berdialog dengan resume :p

Unknown said...

ok aku ubah kak

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails