Sunday, January 31, 2010

aduh......benci tau(versi puisi)

arsenal......ko mmg best
tapi malam ni kau takda luck
main dah cantik dah best
tapi takda finnishing macam ki.....tut......

arsenal...ko mmg hebat
tapi ko takda otak
main mmg dah smart
tapi bila dah bagi arshavin gol tak sumbat2(sianye arshavin)

arsenal.....ko mmg licik
main banyak pasing tak banyak gelicik
korang pun ramai yang kcik2
tapi aku tengok haram malam ni hati aku jadi kecik

arsenal.......sem depan wat le toi2.
tak mau lah kalah2 lagi
pening kepala rasa dah macam tak betoi
nak kena mengadap sume member yang aku sayang besok pagi

aduh arsenal.........


p/s - shial nasib aku tak pakai baju arsenal tadi.......aku usha yang pakai baju arsenal kaver2 je..shial lu arsenal


Kulit pisang sebagai losyen
Cuci dan potong kulit pisang kepada potongan kecil Masukkan kedalam setengan cawan susu segar dan kisar sehingga sebati. Simpan ramuan inin kedalam botol dan sejukkannya. Gunakan sebagai losyen untuk menyegarkan kulit kering atau bertompok.

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails