Wednesday, November 11, 2009

selepas tu


kita sambung balik kisah daia tadi....so lepas tu aku banyak kali gak usha dia ni..paling aku tangkap ngan dia ni bibir dia...waaa giler r.leh terlentok lentok mata aku kalau tengok bibir dia...manisnya awek ni...tapi masa tu aku boleh diketegorikan sebagai lelaki pemalu dan bersopan santun.so aku jarang nak usha2 awek2 sweet nie.kalau setakat tengok dari jauh2 tu penah r kan.

tapi ngan dak daia ni.aku tak leh tahan.ari2 aku nak usha tengok dia.tapi masa tu feel nak ajak dia couple belom masa lagi.tak feel lagi.aku takda mood nak couple2 lagi masa tu.kepala hotak aku masa tu,dapat duit dari mama pas tu lepas habis skool aku nak g men game winning eleven kat kedai tamiya kat tampin ngan member2 sekutu yang sgt hebat bermain game dan memperhabihkan duit mak bapak!!.erm tu je yang aku tau.balik skol men game.maleh nak pikir macam2.nak study ke ape ke.yang penting game winning eleven.he he

sampai le aku tingkatan 2...masa ni lar baru aku semangat ari2 nak datang sekolah.....sebab kenapa?sebab daia satu kelas ngan aku.wa satu hadiah yang paling best.aku dah terpacak dah kat depan kelas aku masa tu kul 6 takpun 6.30 tak lari r.semangat siot.aku pun tak tau nape.dan yang paling bes ag.aku dapat duk dekat gile ngan dia.rindunya zaman tu.walau pada mulanya aku ni agak r segan ngan pompuan2 ni.tapi demi daia,aku sanggup menjadi seorang gentelman tahap superhero gaban untuk menjadi peramah dalam menegur wanita wanita comey ini......

waa indahnya aku tengok daia depan mata aku hari hari.walau pun aku tau dia sendiri tak tau masa tu aku suka kat dia kan daia.lantak r.yang penting aku tau aku suka kat dia.hari2 aku dok usha2 kacau dia.kadang aku try r borak2 ngan dia semata mata nak tengok mata ngan bibir dia..kadang aku tau gak rahsia dia.macam2 lar...waaa betapa indahnya dunia masa tu.macam dunia ni aku punya.terbang2 ke langit wa.,kalau leh aku nak kasi tau daia je apa yang aku rasa masa tu kat diri dia.tapi susah beb.aku tak sedia untuk ditolak beb.erm memang indah hari 2 dapat tatap muka dia.kadang2 aku main mata ngan dia.kadang2 dia gigit jari aku.ermmm sweet r kenangan tu..sampai ler kitorang jadi kawan karib yang sangat kautim gile..kitorang jadi kawan karib sehingga ramai yang anggap aku ngan daia dah couple.agaka2 r..masa tu kitorang kawan je ler.tapi dalam hati..giler r aku sayang gile kat dia.....~~~~~~

ermmmm bersambung lagi........ngantuk sudah
ingat nak gayut ngan daia,komperm dia dah membuta sekarang nie.

p/s - aku sayang daia sebab dia daia......aku terima dia seadanya(ayat skema macam kuch kuch hota hair)

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails