Tuesday, November 10, 2009

aduh sakit kepala ma.......

erm korang tau tak.masa aku jumpa daia kan.aku usha apa dulu kat diri awek aku ni. korang tau tak...mesti takkan tau kan.wat per korang tau..jap aku bagitau.aku usha bibir dia..ok macam ni lar. aku citer skit macam ne leh aku jatuh cinta sama daia aka puan daia aku ni.

erm masa tu aku ingat ag.first time masuk sekolah menengah..form 1.sekolah cina lak tu.macam macam aku dgr perihal otai2 kat situ cerita budak salu kena buli kat situ.kena pau r apa r.macam2 r.tapi aku kan superhero.aku takut apa.elek r.(aku tau aku tak masuk sekolah tu)pas tu lepas kena ceramah pagi tu ngan satu pakcik pakai cermin mata rambut sikat tepi.berkilat rambut dia.jap cakap melayu jap cakap cina.malas aku nak layan.eh.....pas tu aku diarahkan masuk ke kelas 1d....bapak r aku dah sedey,ye r tahap aku sepatutnya dapat masuk kelas 1a+ tapi ada ke dia campak aku ke kelas 1d .tapi aku ingat tu kelas paling sengal.rupa2nya tu diantara kelas paling sengit saingan dia untuk mendapat tempat paling sengal..rupanya kat sekolah tu form 1 je ada dalam 17 kelas.....gilerr r.

so bermula lar ari pertama aku di dalam kelas 1d tu yang sgt sgt bising..waaaa tensen semua dalam kelas tu penuh ngan bbudak cina,aku ngan beberapa kawan aku je dak melayu.taksalah aku 4 orang kot yang aku rapat.aku lele mail ngan paizah omar.

ok nak dipendekkan citer.lepas seminggu aku skool kat situ,,,aku teringin sangat nak g kantin kat skol tu.aku dgr kantin kat skol ada jual ayam goreng jawa special..datang dari tanah jawa.import baik punya,melelh air liur aku masa taip entry ni.so dalam perjalanan tu aku dgn memakai songkok hitam senget skit..beser r budak baik.rambut panjang skit kat belah belakang.otai katakan.n baju masuk dalam sambil seluar kemas n kasut putih spark besnyer.baru beli. dalam perjalanan tu aku kena lalu 2 kelas.kelas pertama ni.ada awek sweet diorang mmg ramai.ada gebu2,montok2,mantap2,cara2,tapi masalahnya gatal2 n sorang pun aku tak berkenan.wekkkk.

pas tu lak aku kena lalu satu kelas ni.kelas dia senyap tapi kadang bahaya gak.sebab aku dengar citer budak2 dalam kelas tu ganas2.salu wat perangkap samar.sepeti membaling kapur or meby membaling pemadam dan kadang2 melontar bom patrol dari dalam tampa disedari oleh pejalan di kaki lima tersebut..tapi dalam keadaan berhati hati aku tu.aku terperasan satu member aku haziq tgh borak ngan satu awek sweet gak kat depan keals berbahaya tu..aku syak ni mesti awek baru..sebab aku tak pernah nampak awek sweet ni selama aku seminggu kat sekolah ni.kalau tidak mata aku ni dah merasa dah gelombang awek2 sweet ni.azik pun tak bagitau aku masa tu..pas tu aku jalan ler depan haziq,sambil tegur haziq,"wei zik jom makan" sambil mata pandang awek sweet tu tampa terkebil2 walau sesaat pon.

aku tengok awek sweet tu lak pandang aku macam tak puas hati jer.macam nak makn orang jer.aku syak n suspek.mesti dia tak suka kat aku.mesti dia tak suka aku pandang dia macam tu.tapi sempat gak aku usha name dia kat lencana kain kat tudung dia masa tu
...NURHIDAYAH....yaaaa aku bertekad,mulai hari tu aku akan cuba untuk mengenali awek sweet tu sampai aku dapat kan dia jadi gurlfrenz aku......wa... haja haja highthin.........sambil diringi music latar belakang full house.....dan bersambung di entry akan datang.adios~~~~

p/s ari ni aku rasa tenang je,ntah r,meby aku pikir guna otak kot.bukan guna kepala lutut.bodo r sapa guna kepala lutut

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails