Wednesday, November 11, 2009

berjalan jalan

sambungan ea.....erm pas tu masa form 2 tu lar aku try kenai rapat2 ngan daia..aku salu lepak ngan dia.ada sekali tu aku lepak2 kat meja dia.leh lak aku terbaca lak satu buku daia yang digelar diari..aku baca r tampa rasa bersalah skit pun.elek je aku baca.muka selambe je.arrhh lantak r.yang penting tu diari daia.bukan diari malini.aku kan jahat so kena r buat keje jahat2.kalau tak bukan r supehero namanya.

dalam masa aku baca baca tu.macam2 info aku dapat.rahsia lele rahsia aku paran dan bermacam macam lagi lar.aku leh lak baca diari tu macam baca buku apo...lek jer.elek despacth mesti relek...relek punya relek.pap terkejut aku dak daia samapai.tegur aku."ko wat apa ni a wan?!!!!"
aduh kantoi sudah...."takda apa apa daia"jawab aku ngan muka suci je tahap baru lepas ambik air semayang asar..daia mula2 aku tengok macam marah gila2.tapi tiba2 dia leh lak senyum2 kambng depan aku..macam dah terkantoi sesuatu.aku saspek dia terkentut. or terkencing dalam kain dia...aku usha bau elek je..aku usha kain dia kering jer..arrrrh...tapi indahnya masa tu daia kat depan mata aku beb. lepas tu leh lak dia senyum senyum lak...waaaaa rasa macam nak pengsan aje aku masa tu.

betul ke daia depan aku ni aser macam nak jatuh je masa tu.pas tu daia tanya"apa yang ko dapat baca wan"aku jawab"takda apa2 r daia,aku baca komen2 ko kat member aku jer"muka aku still lagi macam kagum tak bersalah tapi selamber haram macam superhero.,,daia senyum lagi sampai nampak lelangit kat dalam mulut dia.."ko jgn bagitau orang tau iwan"muka daia still senyum ag.tapi macam mengharap simpati"insyallah lar jgn risau r.tapi nape ko kemen bebudak aku n aku sekali."aku bertanya sambil muka berkerut,sambil mata tak berkebil walau sesaat pun tengok dak daia..pas tu daia bisik kat aku.... (music full house keluar ngan tiba2)

alar aku nak g tengok 2012 lar.....nanti aku sambung balik ea..k daaaaaaa ...

p/s mintak2 r daia dah tak marah aku ag dah.malam tadi dia ada marah2 skit.tapi aku tau dia marah2 tanda sayang tu......wacaya la sama lu

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails