Friday, November 13, 2009

pelan pelan melihat

erm sambungan ari tu-----

daia bisik kat aku.sebab aku suka lar.!!!!!! dia leh jerit kuat kuat kat telinga aku..mak ai pekik nya telinga aku.siot toi daia.........panas toi aku masa tu.tapi aku stil senyum,lek r bakal buah hati senyum kat telinga ada apahal...bukanaya orang gila jerit kat telinga aku.kalau orang len maun aku smack down tengkuk dia pat kali.sampai dia mengaku kalah..

erm lepas tu aku makin rapat gak r ngan daia..aku salu borak pasai diri dia n diri dia n diri dia ag...ada sekali tu dia bagitau aku.dia ada kembar kat rumah.kembar dia tak mau g sekolah,sebab dia malas.tapi bagus gak.kalau tidak mana satu aku nak fokuskan..so aku caya le masa tu dak daia ni ada kembar,dia ada gak tunjuk gambar kembar dia ngan aku.,kembar dia tu ngah duduk r,makan r.pakai cap r,macam macam2 r.siol je..pas tu ada sekali tu aku jumpa dia kat tampin.aku nampak daia kat tampin ngan kawan kawan dia,aku saspek dia nak g tampin square..so aku tegor r dia,ko bayangkan r dia leh wat bodo jer ngan aku.......muka macam lansung tak kenai aku lansung.sedangkan baru tadi masa sekolah borak2 ngan aku.lepas 15 minit aku angin ngan dak daia tu tadi.aku terpikir, daia kata dia ada kembar,meby tu kot.erm lantak r rupa sama gila,bibir yang aku terpesona tu pun sama.mana leh aku lupa orang yang aku suka....siot satu malam aku tak leh tido..macam macam aku pikirkan pasai kembar dak daia tu.betul ke ada.ermm mata tak leh tipu rasa aku.ermmmmm

so besok nya aku g tanya daia sendiri.dia leh r wat muka macam selamber je jawab."semalam kembar aku cakap ada jumpa ko kat tampin"waaaaa macam ne lak kembar dia leh kenal aku lak.aku dah saspek daia kencing aku.aku tanya toi2.las2 dia jawab gak.dia mmg takda kembar ..
dia mmg saja nak kenakan aku......siol r.....tidak!!!!! aku dikenakan...tapi nak wat macam ne.aku tak leh nak marah dia.sebab aku sayang dia sgt sgt sgt......aku tak sanggup dia kena marah ngan aku.plzzzzzz aku tak mau marah daia........(lagu full house berkumandang...)

ermm nak men game pes jap.....korang nanti kalua ada keje part time ntuk aku bagitau aku ea

p/s wei dak daia baru call aku dia nak belikan aku seluar .waaa bes2

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails