Tuesday, September 8, 2009

ku sangka ribut sampai ke malam rupa2nya hujan renyai2 di tegh hari




waaaaaaaaaaa MySpaceMySpaceMySpacepetang smalam lepas berbuka ngan atie dc n soe..aku balik le bilik ak kat bakti.pas tu aku pun try r kiki(latop) kesayanggan aku sebab dari pagi tadi sampai petang tadi dia tak wat hal tau, ok aje aku on.tiba2 tadi pas beberapa minit aku buka tap!! dia of macam hari2 tu jer..pas tu aku try sekali lagi dia still macam tu..wawaaaaaaaaaaaaMySpaceMySpace aku sgt sedey dan tensen baru berangan nak men game PES waaaa siot r...MySpacekiki y u do this to me.i very love u......y y.................aku sedey sgt nasib leno@latop roomate aku ada.aku pinjam jap..waa sedey gile aku tak da pc..bile ler my new hubby pc nak datang nie..........i'm waiting u dear....MySpaceMySpace

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails