Monday, September 7, 2009

hujan sejuta bahasa


erm akhirnya aku pulang gak ke peneng ari ni..pagi tadi masa aku sampai.nasib dak soe kawan aku aka bff aku datang mengangkut aku pulang,sebelom tu kitorang g sahur kat subaidah dlu..erm macam macam gak cerita semasa ketiadaan beta disini.itupun si dak soe bagitau.ape2pun aku harap korang sume happy k. aku pon tak tau sekarang nie aku tgh guna letop@kiki ku yang rosak ari tu.sekrang elek je dia ok je..alhamdulillah..amin....aku akan jaga dia bek2 kali nie latop..baik2 nya tahap gaban aku jaga ko ea...so pagi ni aku takpat nak tido.meby sebab tadi aku dah membuta kat dalam bas lama sgt kot...aku sedar2 dah sampai sg nibong dah..waaaaa tiba2 rindu lak kat tampin kat sume..rindu gila r kat sume.........ermm aku nak rindu jap r ea..erm rindu sambil hujan rintik2 ni..ermmm rindu lak aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

sekarang tgh buat ape
  1. wat muka manja jap
  2. erm berangan
  3. susun @ kemas barang
  4. tensen tadi g kelas tapi batal
  5. nak tengok movie lar

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails