Monday, June 15, 2009

traTraGeDi ARi aHaD---------PESTA MUDA MUDI


Hari ahad yang lepas aku(iwan) n soe amal fiera n kawan aku yang sgt sgt bek sapit kuar g kl jalan2 ler beb...hujung minggu beb.malam pesta muda mudi r.,tapi kitorang jes jumpa kat bts(berjaya times square) jer...erm aktiviti kitorang masa tu lepak lepak borak borak kutuk kutuk sikit2 ha ha ha ha.erm best gak dgr citer tragedi diorang prakatikal kali ni.
nie ler muka kitorang masa kitorang jumpa kat BTS ahad kelmarin,masing sume muka lapar jer ha ha ha ha ha ha.
Fiera lak jap jap aku nak ingat jap.....erm fiera citer dia lak l.i ngan syarikat animasi buat kartun.peh bes siot aku dgr..best gile2 r,memang makanan aku r tu.pas tu dia citer dia jarang guna pc wat keje sebab dia banyak manual,wat keje melukis jer.kadang2 dia pon pelik. dia praktikal grafik ker praktikal seni halus.ermmmmm meby bos fiera tu cik shahrul kot ha ha ha ha.so far fiera kata l.i dia mmg bes.erm nanti kalu ader pluang dia kata nak sambung master ngan aku kat jepon waaaa tunggu aku fiera.semangat aku nak l.i sem depan nie.
Amal lak pehhhhhhhh gerek sey,dia cakap kat tempat keje dia mmg bes.dia cakap keje takder n kurang r.bos lak asik banyak cakap jer(borak borak yang ekstremmmm)amal kata kalau keyoi(amal praktikal ngan keyoi) takda buasir gak r amal nak melayan bos dia tu,tapi amal kata sejak dia keje kat situ banyak gak r dia dapat improvekan dia nye keje.macam macam gak r dia study masa l.i tu.di antaranya dia kata macam maner nak couver daripada bos dia jikalau dia nak tido ha ha ha ha.so amal ko wat keje elok2 mal he he he
soe l.i ngan syarikat besar beb..international tu beb.banyak gak dia citer ape yang dia kena buat masa kat praktikal tu n dia citer dia stay ngan pakcik dia yang bengis tapi penyayang..kerek lak tu,dia citer kat syarikat dia pakai mac apple ler katakan.blah r kitorang kat mac lab pon pakai apple beb.so puas tak puas skarang..pas tu dia kata dia kena wat tu ler nie ler.mmg mencabar minda toi erm bila dgr tahap kita kat usm tu macam kucing kurap je ag kalau dibandingkan dgn realiti kat luar,itupun masing2 nak poyo jer macam dah power jer......erm aper2 pon bes r.mmg bes dan menarik minaa aku yang minat grafik ni.so kau so wat ler li tu bek2 jgn ko keje kat situ sudah tak balik2 usm kan ha ha ha ha ha ha ha
Ni r apit dia lar kawan aku yang sgt sgt bek dan sgt best he he he he dia ler teman aku dari tampin sampai kl jumpa kawan2 aku dari usm nie he he masih pit.tampa kau saper le aku kan kan ...tapi buasir gak sampai tampin dalam koi 3 pas tu nenek dia bising .mampos pas ni aku takkan datang umah dia selama 5 bulan daripada mengelak di marahi nenek beliau waaaaaaaaaa suri pit he he he he he he he,aper2 ko mmg best pit


so lepas dah borak borak panjang n kutuk2 puji2 skit he he he kitorang pon rasa nak blah .mula2 hantar dak fiera umah dia kat sri kembangan,pas tu hantar amal kat batu tiga shah alam ambik keta dia ,pas tu g jumpa zati kat seksyen 13,pas tu lak dah jumpa zatie,ITUPUN LAST MINUTES DAAA..... pas lepak2 minum2 jap aku ngan soe ngan apit balik ler.soe follow aku.dia kata dia nak g umah akak dia kat seremban,ntah pasai aper ntah..so aku pon menvolunteer kan diri untuk menghantar dia......so pas tu aku pon balik dan terus ke ayer panas gadek sebab daia dah tunggu kat sana waaaaaaa sgt sgt sgt sgt penat.so korang korang yang len wat L.I toi2 beb,jgn malukan team last minutes beb..k calo salamekom


6 comments:

Daishie said...

wa.best la korg...
smua sudah berubah ..
ada gaya masing2...hehehhe

missue said...

waaaaaaa...muka sume dah len2..hehe.berwajah baru..

missue said...

apittttt...bila kita nk jumpe lak..hahaha

Unknown said...

mane leh jumpa apit.takleh2

Tyra Nylea Fozzeli said...
This comment has been removed by the author.
Tyra Nylea Fozzeli said...

haaaaaaa....yg ni cool...
Grafik student....wawawawa... Nak master kat jepun that 1 plg heaven kot!!!! May all of u success ;)

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails