Thursday, June 4, 2009

aku ingat

kadang kadang aku tak sedar dah dekat 2 bulan dah aku bercuti ni ha!!!!.waaaaaaaaa nasib keje aku skarang elek je.duit ari2 masuk amin.thanks kat irc. kadang rindu gak kat kawan2 usm aku nun tu.tapi nak wat macam ne kan masing masing jauh kan,masing masing ader keje masing2 kan.so nanti ler kita jumpa kat usm k.,tapi nasib ler ader daia kawan2 aku mak abah aku adik aku,nasib ler ader diorang,tidak sunyi gak aku masa cuti nie. nie..banyak toi bender berlaku dalam masa 2 bulan aku bercuti nie,macam macam beb, ader yang best kadang kadang ader yang tak best.tapi aku kena elek , aku kan superhero he he he he.bender yang paling best bagi aku sekarang ni dalam hudop aku adalah DAIA,dia menceriakan hidop aku skarang nie.wa aku tak leh kehilangan dia lagi buat kali kedua beb.aku takkan sia siakan dia.aku janji..plz korang sume doakan aku ngan dia ader jodoh dan kekal sampai mati ea.....k thanks sumer.bender yang tak best lak erm nanti le aku citer.tak mo r citer yang tak best kan kan kan.so citer len aku skarang dapat blajar banyak bender dari kawan2 aku yang otai otai.macam along,bro anip,abang jambu,bro pailang,dino,pendekar aka mawi n yang paling muda dak apit ha ha ha..cuti aku kali nie banyak aku habiskan masa ngan member aku yang 10 kali ganda tua dari aku .sumenyer otai2.best gak lepak ngan diorang2 sume, ni,aku asa lebih cepat matang ler.banyak bender yang kita tak tau yang diorang dah tau dulu.so kita kena korek2 dari diorang supaya nanti kita tak jadi sengal kan kan.ermm ok ler aku citer yang tak bes nyer . satu jer niat aku nak keje kat kl tak tercapai.meby cuti sem satu lagi kot,tapi masa tu pon aku ngah praktikal so mmg aku kena cari tempat praktikal kat area kl pon waaaaaaaaaaaa sgt sgt cepatkan lar masa tu.sebab kalau cepat kan lpas tu aku tinggal satu tahun ajer ag kat usm pas tu aku dah abis study.pas tu aku dah leh keje .cari duit pas tu kawin ha ha ha ha ha ha ha .ermmm dah merepet dah aku he he he he aper2 je ler yang penting aku tak sabar nak rasa hidup yang toi2 kat luar tu.aku nak blajar macam ner susah cari duit sendiri.ya allah aku mohon padamu permudahkanlah jalan2 aku dan mereka hambamu ini di muka dunia ini poada masa yang akan datang ya allah amin.ok lar korang sume aku aser sampai sini je lar aku nyer pos ea.aku aser nak tido r ,dah koi 4 pagi dah nie.karang tak pasal2 kang bangun lambat lak sok.k lar ea.aku gerak dulu ea.salamekom sayang korang sumesdr

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails