Saturday, May 30, 2009

kau ku cinta kau lah ku puja

erm smalam aku pon tak tau nape ler diri ini yang sgt suci ini telah ditimpa malang,waaaaaaaaaaa sakit kepalaku,camni citer dia,smalam aku call awek aku dalam kul 11 malam,aku kontek2 dia kat luar,dia kata call dia dalam koi 2 nanti,aku malas r nak kacau dia,meby dia kuar ngan kawan2 dia takkan aku nak kacau kan.aku kuar ngan kawan2 aku leh lak dia kacau,tapi ader aku kisah cak cak cak larr apo nie.k pas tu aku pon lepak2 men ps2 kat kedai bos aku edit skit2 keje yang aku maleh nak buat kan,sampai le koi 2.pas tu aku pon call le dia.kol skali tak angkat kol kali ke 2 dia of nset,aku angin r,aku call banyak kali sampai ler koi 4.30 waaaa lama gile.....koi 4.31 dia angkat dia cakap dia dah tertido lama dari koi 12 dah ,dia balik awai.waaaaaaaa aku sgt marah tapi malas nak cakap.pas tu aku cakap ler nak cakap ngan dia jap, pas tu dia leh tengking aku kau2 r ,dia kata dia nak tido...waaa sentap sudah..tapi aku relek r aku say suri then aku letak phone then aku basuh muka aku smayang sunat jap pas tu aku tido......ermmmmm pas tu sok petang aku call.dia ok jer aku pon malas banyak cakap aku jes say suri kat dia......ermmmm ntah r meby dia period kot..pompuan tu r masalah dia tak leh blah so secara kesimpulan dia ...erm aku kena maki free je smalam ngan awek aku ha ha ha ha ha ha ha ok aku cow dulu

1 comment:

Daishie said...

hehe..rilek suda..aikk,.bilakan beli baju i heart usm 2?diam2 x bgtaw...

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails