Tuesday, February 18, 2014

Setelah sekian sekian

uhuk uhuk

Peh berabuk blog aku ni.....
Lama juga ler tak menaip naip dalam ni

huhuhuhu(bkn ada orang tgok pung blog nate ni)

APA2 pun after ni nak aktif balik kat sini..aku nak start citer baru, Citer tentang gua...
eh aku lupa nak bagitau....Aku dah khawen dah huhuhuhuhuhuhu giler kan..dalm diam2 ko ye wan....hahahahahah ntah apa2 aku taip ni..ada kena lempang jap lagi ni karang.....

tapi ni ada satu cerita secebis,serungkai kata, seiner di lbuk hati, aku nak story ngan korang ( cilaka ada ke orang baca story aku ni haaaa)

Lantak ler.... camni cite dia..... after a few week aku dah berkahwen mawen ni .. wah feel tu rasa lain macam, rasa macam makan pizza tapi tak abes2... hmmm rasa macam mandi air terjun tapi tak puas2.. rasa macam naik turun gunung everest tapi tak penat...... ya allah ya allah (kan  bagus dari omai god omai god abah kau)

Mmg ea feel after kawen camtu.. seronoknya allah je yang tahu,., tapi tu aku still beringat lagi, takkan nak redah jesronok ronok tu...agak2 r.... kalau aku tau fell dia best camni lepas tadika dlu aku dah kawen dah huhuhuhu....  

haaaa after ni tolong2 lar nasihatkan aku dalam bab2 kawen mawen ni ea..(masalahnya ada ke orang nak baca blog ko..sapa nak nasihat ko cilaka) hihihihi ada2 je sore bisikan syaitan durjana ni....... biar r.... aku masih nubis lagi dalam bab2 kawen mawen ni..nak kena banyak bljar lagi ni..kraong tolong ea ajar2 kan i ok.......

insya allah cerita2 sterusnya akan  berada di post2 yang setroihnya
(apa kes nak post2 ada ke orang nak baca cilaka ayam haaaaaaa!!!!)


p/s  aku rindu zaman kemasyuran blog aku dulu kala


No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails