Friday, February 25, 2011

kadang kala

kadang2 banyak giler peristiwa bila aku ingat..aku rasa macam sayu je........kadang2 aku teringat kat kawan masa kat u dlu2...aku rindu giler kat korang beb...aku tak tau asal....

..........................................

aku rindu nak makan bedah ngan korang..
aku rindu nak g bj ngan korang..
aku rindu nak lepak2 kat depan skool ngan korang....
aku rindu nak gosip2 ngan korang...huhuhuks

.......................................

ntah lar masa kan berjalan..so aku rasa itu sudah jadi satu perjalanan hidup.so aku kena terima perjalanan ni...huhu....kalau nak ulang balik...itu satu keajaiban...aku pernah pesan kat kawan2 aku...ni......biar kita hilang cinta berkali kali..tapi plzz jgn hilang kawan.........

korang plz jaga diri bek2..kalau ada masa tu lawat2 lar peneng beb......aku tunggu korang ni....


p/s - tak ramai tau kita mmg best

3 comments:

SyieRa LiLyQa aReiyS said...

Betul 2..biar hlg cnta jgn hlg kawan..

ash said...

yeahhhh....gud thinking..lar dear......wat ever weo do...we must have frenz...like my mya emelda lar

SyieRa LiLyQa aReiyS said...

yup tol 2..like me n my love johnny..

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails