Thursday, December 2, 2010

harus


tanggal 22 november ari tu aku dapat lar keje ngan fiera kat putra jaya as designer n fotografi.so until la ni aku keje n keje.......best gak keje ni upenye...keje lak ngan kawan baik sendiri FIERA.....so sekrang hidup aku macam bese lar.... jadual dia macam dulu2 masa aku praktukal dulu..
ni bawah ni jadual hidup aku hari2

kul 7.30am
bukak mato skit yo.lopeh tu usha jam koi bapo.then lopeh tu usha dak paran,dio tido laie..lolap r balik..7.45am sat ag mandi r

kul8.00am
erm bangun,usha sokoliling.tengok pakdak n makdak ado ko tak.lopeh tu lotup2 bdan bagai.krup krap2 krap krip.then mengeliat skit.usha paran.dio tak bangun laie.usap2lar rambut dio(ayat macam siol)

kul8.15am
baru p mandi.usha towel M.U, pakai towel masuk toilet.then usha ubat gigi usha pencuci muka usha shampoo clean n clear usha air yang sejuk.....(rasa macam maleh lak nak mandi)..kecebuih2 mandi yo lar.....

kul 8.35am
alhmdulillah siap pon...lap2 badan.keringkan rambut yang cantik ni...lopeh tu tangan kanan usha2 baju.lopeh tu cantik ado pon baju tukang kobun tu.....sombur minya wangi berjenamo brut..layan wangi ea...lopeh tu pakai baju,suar jeans,baju lak masuk kek dalam seluar.(hahahahaha yo lar tu)

kul 8.50
terus siap2 kuar rumah g kat kete batman aku..sebolom sampai tu nak kono lak angkek tangan kat pakguard tu...dah pak guard bangla...angkek yo lar...haip!!!tumpang lalu bang hemsem...

kul8.55am
start kete batman..kasi panas skit...baru leh gerak laju hahahaks.....

kul8.59am
baru gerakkan kenderaan rasmi batman aku haaa ke tmpat kerja.......tapi kono singgah umah bos lu aka dak piera....lopeh tu park keto dopan umah ea...aku g kjo kek putrajaya naik keto piera lar...huhu save bajet beb

kul 11.30am
baru masuk opis huhuh.....start pc start ekon start borak...kung kang kung kung.

kul12.00pm
ok puln buek kojo kau banyak ea.....kau2 beb........takdo payung punyo....buek tu buek ni.macam2 lar haaaaaaaaaaaishhhh................sampai aso mental lar ngan bantal kat tompek kojo ni (tak paham r tu)

kul5.00pm
g makan ngan piera..

kul8.oopm
balik dari opis sampai umah pakdak

kul4.00am
baru tido .sobab borak ngan paran.kutuk dak mail hahahahahah...

p/s
pengajaran ea.......jgn jadi macam aku hahahah..kalau nak try leh je..cuba je try tak salah pon beb

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails