Thursday, November 25, 2010

4 artis jemputan kawen






bila dah dijemput ini lah artis yang akan menghiburkan persada umah orang kawen...walau pun pg tak kenal.....kitorang tetap akn menghiburkan orang ramai huhuh..apa lar aku merepek ni.ok ni lar masa ni kitorang pg umah kak teh dia kawn..waaaa sgt cantik kak teh masa tu....sgt sesuai dengan abangnya yang agak segak.dah ramai dah akak2 aku kawen ni huhuhu alhamdulillah....bagus lar....jgn tunggu lama2 nanti bsuk huhuhks....tape yang penting kita kawan2 kumpul aset puas2 dlu.dah ada umah 3 tingkat n keter ferari lamborgini n untuk orang gaji kita bmw 7 siri..baru lar aku kawen ok...so korang sume cepat lar cari aset ea....orang pompuan ni kadang2 nak kawen je..kita laki yang susah nak acari duit kan kan ..ok lar aku ni merepet jer... ok daaaaaaaaaa

1 comment:

Princess Kekuri said...

ahahha artis baguih toi p kenduri org :P

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails