Monday, November 15, 2010

present.......tungku oh tungku(ramai tak tau kita mmg best)

masa ni aku ngan budak2 arca masa ni....tgh nak present arca kat tungku..huhuk mmg masa tu muka sume mental je...hahak mana taknya..datang awal nak present tapi las2 tungku panggil masuk las skali huhuhuh mmg mental....sabau2 je r korang....tapi apa2 sumenye berjalan ngan lancar...sedey pon mmg sedey...tahun depan ada ke tak diorang ni amek arca..sebab aku still amek arca 3 tak tahu lar diorang ni amek lagi ke tak........huhu diorang ni mmg best..unite...mmg life dak fine art yang aku nak....sonok.susah senang sama....masing2 kalau susah2 tu sume tolong..kalau lar dak2 grafik aku amcam ni kan ke bes......tapi dak2 grafik aku dulu unite..diorang mmg best..wat aku rindu je kat soe dc atie ieka mad fiera nik keyoi mazhad atie n ramai lagi r sume rindu giler..n for this sem arca 2..aku nak say thanks sgt kat ain awi seha epol balqis imal mizi adi magesh anand yama yani nisa wani bad dan semua lar yang ada masa dalam arca sambil gosok mengosok hahahks....korang mmg best

yani - pendiam dalam terkentut

yama - si penghibur

seha - dak kici jahat

balqis - si cakap2

mizi - si manja manjaan

magesh - si majuk2

imal - si suka tido studio

ermmm si senyum2

epul - si tak reti duduk diam

bad - si komen2 yang bernas

awi - si superhero studio

aneys - si akak lalu lalang

zai - si abang peramah sayang adik2 junior
anand - si cikgu yang baik

ain - si suka tolong aku,suka2

adi - si suka jarang2 datang

semua - korang mmg best

p/s - kasi lima bintang sama korang

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails