Thursday, November 11, 2010

arca


ni r kerja aku dalam 2 3 bulan ni..asik menelaah arca je....sampai tada masa untuk orang yang tersayang..tengok muke aku pon dah macam haram apa ntah..hahahks..tapi loteh mmg loteh happy pon happy gak..kadang2 satu hari tu mmg tak sah kalau tak menghadap fiber ngan p.o.p...mmg mantel beb..nak pegang henset jgn lar...jahanam ar nset tu
.....hahahaks...sampai ada awek aku lari lar...ada awek aku majuk kato aku takdo maso untuk diorang ,ado yang cari lain pon ado...hahahk..nak buek macam no...bukan aku nak tipu depa . mmg aku bz haaa...ari ni je aku melepak kek studio sampai kul 12.....buasir haaaaa..nasib lar dak nisa ngan wani ada skali leh gak lepak2 ngan diorang....burak2......lotey menelaah arca..mintak2 lar dapek lar markah yang best dari tengku...aminn


p/s - doakan den kawan2

2 comments:

Anonymous said...

sila la buzy nanti mcm kami, PAHAM???hhahahahahahaah

ash said...

waaaaaaaaaaaa sgt jahat doakan macam tu..doakan i berjaya ea sayang

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails