Monday, September 20, 2010

my name is ash not ashdaia...........dia sudah dead

kadang kadang baru aku sedar...kenapa kita susah nak tinggal seseorang kalau kita dah sayang sgt.....kadang2 tu sebab kita ni murah hati.ada lak kata ko ni mengoyan ni .n sesetengah kawan aku lak cakap..sebab ko tu bodo......(siot toi korang) s

baru lar aku paham ...ntah r kawan2..hidup yang gundah gulana....however tamat lar sudah citer daia ngan aku aka ash......even macam tu pun nama blog ni takkan bertukar lagi buat masa nie..dia akan kekal sampai satu saat nanti aku akan tukar. der............bukan senang nak buang warna hitam dalam air yang jernih..buat pelan2 ea kawan2


p/s-----aku sayang kau tapi suri aku tak boleh

3 comments:

sir alex faizal said...

Keep It Phat bro....lelaki nie muka ganas mana pon dalam ati lengkong juge....hahaha

Unknown said...

tau takpe jal...kadang2 sakit dalam der

Unknown said...

hm biasa la. hidup. yg pntg. tabah.!

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails