Friday, September 17, 2010

harus


erm rasa tu kadang kadang macam malas je aku nak balik usm ni malas je nak balik peneng..malas je nak pandang macam2 kat peneng tu.....ikut hati aku mmg tak suka nak balik peneng nie.....tensne giler kalau aku dah sampai sana...seriesly..tensen...tapi disebab aku nak abeskan study kat sana...aku tekad nak abeskan je r saki baki aku kat peneng ni....alar tinggal lagi bape bulan je kalau aku kira..ni dah ulan 10 next year aku dah nak abes dah bulan 4 macam tu...insyallah.korang sume doakan aku ea..supaya sentiasa tenang disisi apa yang aku buat ni...aku cuba kuatkan hati aku untuk abeskan study kat sana.......tunggu melaka..tunggu kuala lupur....aku akan kembali tak lama lagi.........................aminn

p/s--aku sendiri

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails