Monday, March 1, 2010

sudut kiri mellah sajelah



satu gadis kici yang berpewatakan gila gila babeng tahap gaban.
dilahirkan dalam keadaan cun(kipas2 ketiak)
sangat sensitif
kuat majuk
sangat ramah(hahahah)
garang kadang kala
solehah(amazing statement)
hormat gua ngan orang len
suka kat some one tapi takut2 ag(tak pasti)

gua sgt bes kenal sama ini budak kici...
sangat happy sama dia
event gua tgh sedey(dia pun tak tau)
gua akan pastikan ini budak kici heppy juga
sebab ini budak kici olang salu sakitkan dia(gua tak tau)
event dia tengah marah sama gua
ini budak kici
lu meti jaga dili baik2 tau
jgn nakal2 tau
si kici yang jahat
bff forever hahaha(ayat skema)
(ini baru sudut kiri)

p/s - mau g kelas pakai baby sandel ke pakai baby buaya (sambil duduk bersila depan baby2 aku kompius2)

2 comments:

JijahJambu@Jj said...

BFF forever

Unknown said...

yaaaaa bff forever....n ever

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails