Tuesday, March 2, 2010

hang out with baby


akhirnya dapat juga aku hang out jaln2 cari pasai ngan my baby,huhuhu lovely giler lar.ko bayangkan lar aku keluar ngan baby sambil diringi ;agu korea full house.....giler best jer...aku bawak baby jalan2 kat skool first then aku bawak baby g foyer jalan2,masaa tu aku usha semua usha2 baby.jeles r tu,kiut la katankan.....anak sapa kan.huhuhuh...so after tu kitorang jalan2 lagi kat bj erm yang paling latest jalan2 kat perangin mall......waaa sgt bes...lagi ditemani oleh auntie beliau....mellah.....dia sgt happy lar..mau manja2 lagi dgn auntie deliau huhuhuhuh.....

then yang last sekali kitorang g jalan2 dekat taman buaya huhuhuhuhuhu....takut baby..sebaba dia kata,buaya2 kat situ sumer takut ngan dia hahahah ntah r.meby baby kacak dan kiut kot uhuhuhuhuh



ok lar kawan2,aku runner lu...mau jalan2 ambik angin malam r,panas gile dalam bilik ni tak tahan ni......ok da salamekom.......erm baby pun sudah mla merengek tu mau susu r tu huhuhuh ok daaaaaaaa

p/s - luangkan masa ngan anak2 anda.....

Hilangkan lendir ikan air tawar www.familiazam.com
Ambil sedikit daun pisang dan masukkan ke dalam bekas yang berisi ikan yang telah disiang. Lalu ramas dan cuci ikan dengan air sehingga
bersih. Selamat mencuba!


No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails