Friday, January 22, 2010

umah ku tidur ku syurga ku idaman ku ketenangn ku tahap gaban ku

waa akhirnya selepas sebulan tak pulang ke rumah ku..akhirnya aku sudah sampai kerumahku yang jauh hanya 6 jam dari peneng,,,,,,kejap je kan huhuhu.....dan dengan itu aku ingin mempersembahkan sebuah lagu diringi band matalica n korn n limp bizkit n hujan dan orchestra dari jerman untuk sume yang mengenali aku iwan..........aka batman

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

p/s - aku sayang kat korang sume walaupun aku terberak dalam seluar


Hilangkan bau mulut
Hilangkan bau mulut dengan menumbuk lumat sepuluh kuntum bunga cengkih dan tiga ulas bawang putih. Gosokkan pada gigi dan berkumur hingga bersih. Lakukan 3 hari sekali.

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails