Tuesday, November 24, 2009

kiki y u do this to my gf

"teng teng teng(lagu erra fazira berkumandang menjadi ringtone hanset aku.)"nset aku berbunyi.aku usha sapa call.upenye awek aku dak daia kol.awat nie.....so aku pon kol. balik.beser r tebiat nak save kredit.kol first time.tak angkat,kol kali kedua,aku try baca skit mantera skit skit.nasib dia angkat kalau tak dah lama dah aku kol lagi banyak kali he he he.

so aku tanya"apahal dear....eh salamekom"
daia - sayang tadikan kak fifi katakan,dia kata tadi dia dgr....."
so aku tanya ag mendesak skit - "dgr apa sayang?"
daia - erm kakak fifi dgr pintu peti ais terbukak sendiri dua tiga kali macam ada orang bukak.tapi bila tengok takda lak,then bila usha toi2 upe2nye kiki ada kat depan pintu peti ais tu.kak fi suspek meby bende tu dah masuk kat dalam kiki(untuk pengetahuan korang,kiki adalah sebuah patutng beruang yang agak kecik besar pemelok kita then warna dia kuning,then comel sgt ,aku bli kat pasar malam dgn harga yang agak murah sebab dia jual lambak masa tu.lagipon daia nak so aku blikan je r)macam ne ni sayang.
aku jawab - alar tu sume tipu r sayang.mainan perasaan je tu.takpun bender tu nak main2 je kot.

aku tak rasa lak bende tu dah masuk dalam kiki,sebab aku rasa bender tu takda kat kiki,,takkan ada nye.sure 100 percent.aku rasa bende tu kat luar je jaga kawasan diorang je ,hisap rokok gudang garam sambil meronda nak couver anak gadis diorang dari kena kacau ngan manusia yang jahat2 belaka.erm aku jes yakinkan daia aku, bender takda kat kiki kot,meby perasaan kak fi je ko.tapi daia ttp tegaskan,kakak dia takkan salah nampak.dan daia mmg sure bender tu mmg ada dalam kiki

daia bagitau besok adik beliau darling nak bakar kiki.waaaaa sayang siot sama kiki.mengapa mau bakar dia.......tak payah r dia tak salah.meby bender tu je nak kacau2 kita.asik tak main ngan dia je kan.siot r mahluk ni.aduh tak mau r kacau2 kitorang ma.......

aduhhhhhhhhhhh tolong r tak mau bakar kiki plzzzzz korang sume doakan kiki supaya tak dibakar ok start doa sekarang...........

p/s jgn salu tengok citer hantu patung orang putih yang bodo tu..

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails