Thursday, October 22, 2009

mama+daia=cari tiket balik melaka

erm meby malam ni gua tak rasa hati gua kat usm peneng ni.gua rasa jasad gua je.tapi hati roh dah mengoyan jauh giler babeng ke melaka.gua aser macam terbang je 2 3 ari ni.aser macam ambik pil kuda tahap k 5 je.so ape2 pon sat lagi gua nak g cari tiket pulang ke melaka yang paling awal.kalau leh koi 6 pagi ..gua harap2 sgt ada.kalau takda.gua lempang je akak cantik kat kaunter tu.gua pakse cara veto hitle..gua tak kira gua nak balik secepat yang mungkin..gua rindu sama dia.gua rindu sama mama,gua rindu sama abah.gua rindu sama adik.gua rindu sama semua.gua rindu luorang............melaka indahanya terbang lah terbang lah.......daa gua dah terbang babai

pagi lepas tu.ada beberapa pegawai hospital sakit jiwa dari kepulauan amazon datang buat spotcheck kat gua.so after diorang check gua selama 7 jam.gua ditahan atas akta meiliki teh amazon yang dikatakan mempunyai nakotin dadah rindu yang terlampau melebih lebih..cibai toi nye tea

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails