Wednesday, October 21, 2009

kat sana ma sin cau napau

toncit ko ase kelakar tak....macam jin toncit je ha ha ha...tapi bagi dc kelakar sangat..aku pon pelik.blah r ko

ari ni tak tahu ke tak ada kena mengena ke tak dengan cerita gua kat atas tu toncit!!.pagi semalam ada satu pasukan dakwah datang bilik gua,diorang bapak r ramai siap ada pakai jubah2 lagi.ada sorang tu gua aser ketua dia kot.sebab dia ni toi macam ketua tabligh.janggut panjang,mata ada pakai celak,tebal lak tu.mcam sharifah aini..budak2 dia lak semua muka suci je.macam baru lepas mandi wajib.bawak lak satu buku ,gua tak tau apa buku tu ntah.gua saspek buku rekod jenayah isa kot.tu yang diorang tahu tu sapa yang buat dosa ke tak.so masa diorang ketuk bilik gua.gua baru je nak sapu samthing kat luar.bila diorang tengok bilik gua dan gua sekali, gua tengok diorang macam terpegun tengok gua.macam gua masa tu artis yang diorang tak penah jumpa secara depan2.mungkin sebab gua masa tu tak pakai baju, rambut serabai macam orang baru lepas beromen, tak mandi ag lak tu sambil pegang penyapu kat tangan sebelah kanan kot.,trus diorang tanya muslim ka?.gua angguk..tapi yang peliknya diorang trus blah....gua aser diorang ingat gua ni cina r.....siot r ha ha ha h,,tapi yang best nya lagi,pagi ni masa gua tgh men game.apis roomate gua....budak wartawan maskom, dia leh ngigau plak melaporkan berita dalam berbahasa cina,gua bantai gelak macam cibai pagi tu tak tahan sampai gua tertidor.......siot r apis...lama lak tu berceloteh,macam pro je..........ha ha ha ha ha


p/s-profil apis pun aku dah hantar kat berita paling top kat negara china(guangzhou).diorang bagitau balik,diorang nak apis jadi pengacara program realiti terbaru.siapa paling lama tido kat dunia....
jawapan gua----orang dah mati lar bodo

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails