Saturday, October 3, 2009

kembali basah

akhirnya setelah sekian lamakitorang berpisah selelpas darjah enam.kitorang bersama semula membasah hati kitorang yang telah lama kering dengan kenangan kenangan manis semasa di sekolah rendah dlu.ni la kawan kawan aku masa aku kat sekolah rendah dulu.yang atas dari kiri nadrah,paizah,ainur,jannah,fatmah,then tu awek kawan aku apit aku tak kenai.dari deapn lak inan,lami,apit ,aku n paran.tak sume dapat datang masa reunion ni.............ermmm kalau sume dapat datang kire best gak r.macam macam leh kita tau apa dah jadi kat korang.erm tapi macam2 gak aku tau pasai citer kawan2 aku.ada yang dah kawin,ada anak erm macam2 ag r...so after ni sme dah besar dah ada keje best kan......waaaaaaaaaaaa bile lagi kita dapat jumpa kan......ermm apa pon selamat ari raya n take care sume

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails