Sunday, October 4, 2009

hari ni

sekarang koi 3tepat.petang ea bukan pagi

siot toi..dah dekat 20ratus kali aku call daia.dia still tutup nset dia.ntah apajadah dugaan dia nak wat kat aku,aku pun tak tau.bertuahnya awek.....nasib ler aura cemburu aku dah tak macm dulu dah.kalau aura cemburu aku macam culu.abis aku libas kucing kucing yang berkeliaran kat deapn biliik aku ni.

mana la pg awek aku .....nasib ler lagu alhamdulillah by too phat ni menenangkan hati aku yang gundah gulana..then tengah2 aku menggelamun pagi tadi call dak dayah tak dapat.apis bagitau moto dia pancit,abang dia nak bawak pagi tadi.tiba tak leh nak gerak sebab tayar dia pancit.lorr aku ingat abang dia nak g tukar kan tayar dia,wat deq je abang dia...siotnye abang.tapi nasib le apis bagitau abang dia bagi duit beli tiub baru.baik r nya abang.pas tu aku bangun terus bukak komputer aku yang tebaru keluaran gateway yang mempunya teknologi yang agak tinggi ram 4gig procesor e7500 windows vista.hard disk 640 gb dan ia membuat aku agak senang hati ngan keupayaan komputer baru aku ni yang diberi nama..kiki......i love u kiki.so much.pas tu aku tengok apis dah nak siap2 kuar nak g beli tiub moto beliau di sungai dua katanya.sempat juga aku mengkritik kedai moto di sungai dua tu yang perangai kedainya di tahap bastard.

perbualan aku mengutuk kedai tersebut.
  • aku--mahal dowh kedai moto kat sungai dua tu jual tiub.dia ingat nak jual tiub kapal terbang ke
  • apis--a ah aku dgr dak soe beli sampai 10 ringgit ke 12 ringgit.kalu kat empat aku seposen je
  • aku--ntah r aku aser 10 kot.tapi kalau tayar besar lagi mal le kot.macam ayar keretapi mahal lagi ler kot
  • apis--ermm ye kot.siot toi kedai tu.jual r murah2 kot.
  • aku--alar nanti ko sekeh je kepakal tokey tu kalau dia jual mahal mahal n nanti aku nak kirim kat ko beli roti bin gardenier sekali kat mana ko tau ada jual roti tersebut.
  • apis--ok.yang besar ke yang kecik.
  • aku--erm kalau leh bawak le dalam 2 kontena aku dah laparr gile ni pis he he
  • api--ok2 wan he he he

so pas tu aku cek ym ngan apit ada r aku bicang ngan dia skit adi.pasal life dia.aku tak leh nak citer2 then aku tak tau sebab perot aku mmg lapar giler tahap gaban,aku berharap kawan2 aku macam dak mad ke zati ke dc ke atie ke mengeluarkan kata seperti..
  • iwan jom makan
  • iwan jom aku belanja makan jom
  • iwan ni ada nasi bungkus untuk ko makan ler.
  • iwan aku tak lalu maakn r ko ambik r nasi aku ngan kfc ni.
  • iwan jom balik melaka,makan kat umah ko

kan ke best kalau dapat ayat2 macam tu time time sekarang nie kan,tapi aku tunggu dah dekat 24 belas ribu jam takda gak respon dari diorang ni.korang tak kesian ke kat aku wei......kalau dak soe ada kan bagus leh dia bawak aku g menyantap kat mana2 kan soe.pulang la soe.aku menunggu ko ni.

tak sampia 10 minit lepas tu apis balik bagi roti aku..wa aku tak tahan..aku g mandi pagi walaupun jam dah menunjukkan pukul 2 masa tu.aku tetap yakinkan dalam hati aku aku nak g mandi pagi....so lepas aku mandi basuh muka basuh rambut kesayangan aku cukur misai skit n janggut skit then after lap lap badan aku blah g bilik aku yang jauh nya lebih kurang sekankang kera je kalu ikut latitud rusia dan azebaijan..aku masuk2 aku tengok heater takder air lak.camne nak wat air ni.aduh,aku rajinkan diri g ambik air dulu jap nak wat air tea nanti.kalau aku tak wat macam na aku nak minum takkan nak panggil mama aku lak datang sini lak wat kan aku air tea yang hanya leh dibuat mudah dalam 4 saat jer....

pas dah ambik air ngan mata aku usha usha makcik cleaner tu wat per then usha usha skit suasana kat luar ,wah hujan renyai2 emmmm jap ag pas makan pas buat keje tido seprem sedap gak.wak lu...dalam sedar tak sedar air dah penuh lak dalam heater aku.jibauk toi.nape ler tak bagitau aku air dah penuh ..tolol nye heater.aku pon trus bawak balik heater tu ke kamar aku.then aku letak di ibu heater tersebut then aku tekan suis on then dia pon masakn air untuk aku takyah aku nak g cari kayu api sekarang ni yang dah tentu2 takda time2 hujan ni,komperm suma kayu basah,nasib le ade pencipta heater ni genius benar otak pencipta tersebut.

then aku cek myspace aku wa ada awek komen wa.. ada awek komen pic aku waaaa ada pondan add aku waaa ada gay ajak aku kuar.......arhh persetan sume itu,aku tak bisa layan korang sume sekarang.nex time ea,aku sedang lapar bangat ni.kalau korang ajak aku keluar g kfc ke aku nak r.tapi takat kuar saja nak usha usha mata aku baik tak yah r....

tak!! waaa air aku dah masak.aku pon bersiap sedia nak wat air tea...alamak jak air emalam tak basuh lagi.takper2 aku tabahkan hati aku g basuh jak tu..then lepas basuh aku sempat gak usha suasana kat luar lagi.waaaa hujan dah kembali renayai2 semula,.....aku masuk semual ke kamra aku..masuk kan tea stgh sudu then masukkan gula then aku tuang r air panas tu ngan gopohnya ,ambik kau tertumpah air panas tu kat peha aku yang gebu nji...aduh sakit lak ai.merah trus peha aku.tapi aku wat elek je.alar panas skit jer...takkan skit pon takleh kan kata superhero kan....pas tu aku wat dek je ambik butter aku sapukan kat roti gardernier tadi aku wat 5 lapis tahap lapar giler tahap gaban ....giler r lapar giler.....aku tale roti tersebut ngan hati yang tenang....makan roti skit aku minum air sit wa ko bayangkanlar air ngan roti bersama sama masuk ke dalam tekak berlumba lumba masuk ke dalam perut sambil berpegangan tangan waa nikmat siot.......

then lepas kenyang aku taler makanan orang barat tadi.aku mensugestkan diri aku supaya tido semula....sambil berangan2 then dgr lagu yuna jap then zzzzzzzzzzzzzzz

pap!!!!!!!!!!!bzzzzzzzzzzt bzzzzzzzt (nset aku vibrate r)
aku tengok jam baru koi 10pagi...
aku aser macam baru bangun tido je ni.aku usha kanan dan kiri di ruang bilik aku yang agak bertemakan ikea...ermmm samar samar ag.aku renung toi2 kat luar...apa!! sebenarnya aku baru je bangun tido, apa yang berlaku tadi semuanya mimpi je upenya....waaaaaaaaaa laparnya perut gua...... bukan aku dah melantak roti gardenier 5 lapis ke tadi waaaaaaaaaaa


No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails