Monday, August 10, 2009

aku nak terbang sekarang

sayu je.... aku rasa 2 3 hari ni..aku pon tak tau nape..erm meby rindu sgt2 kot kot kot.ye r salu hari hari kol kan.nie dah dekat 3 4 hari tak call...ermmmm sabar wan..dugaan nie.maner ader kapel2 takda dugaan.ingat crite hidnustan ker.citer hindustan pon ader banyak dugaan.alarrr mane le dia..wat per ler dia skrang.dah mamam ke .ermm sihat ke dia...aku sgt takda mood skrang.tapi aku igat pesan dia.event takde mood pon.jgn tunjuk mood tu kat kawan2.so aku still happy bersama sama mereka.walaupon jiwa aku sdang gundah gulana.......ermmm bila ler nak dapat dgr sore daia nie.bila bila... aku nak terbang jumpa daia sekarang jugak...............soe tolong..........

1 comment:

RABUN said...

sabar tu separuh dari iman....

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails