Tuesday, June 30, 2009

kena tag lagi

01. Bekas kekasih saya adalah : ramai gila
02. Saya sedang mendengar : hati kita
03. Mungkin saya patut : mintak usm buat cawangan di setiap negeri
04. Saya suka : kejutan yang best
05. Sahabat-sahabat baik saya : erm ramai sgt sgt sgt sgt....tapi yang paling best ade r he2
06. Saya tak paham : bila dia tak paham paham
07. Saya kehilangan : hati seseorang
08. Ramai yang berkata : playboy..toi ker,,kita bek r ,setia pada yang satu tau
09. Makna nama saya : seorang yang setia
10. Cinta itu adalah : macam makan tomyam nazri,,walaupun pedas tapi nak lagi
11. Di suatu tempat, Seseorang sedang :layan myspace,ym,face book.macam2 r
12. Saya akan cuba : diet kau kau pas nek sem nie
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : waa tak mau ingat kenangan lama
14. Telefon bimbit saya : ase nak tukar baru tapi tak tau r bile
15. Bila saya terjaga dari tidur : erm saya akan panggil nama mama n ingat daia n senyum
16. Saya paling meluat apabila : saya tak meluat kat sape sape pon
17. Pesta/Parti adalah : bergoyang dan mencucuk langit
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : nangoi(sejenis haiwan bewarna pink kecik dan kepak kecik leh terbang)
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : masa sekolah
20. Hari ini : 30 jun 2009
21. Malam ini saya akan : tengok keadaan sekeliling
22. Esok pula saya akan : erm pikir sesuatu bender yang baru
23. Saya betul-betul inginkan : hidup yang best giler bahagia dirahahmati allah pada masa depan
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : erm muka macam artis
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat beli belahkan duit kat wallet kita
26. Makanan Barat atau Jepun : barat daya
27. Bilik yang terang atau gelap : terang skit2.i hate gelap
28. Makanan segera adalah : makaanan ketika dalam bilik masa poket kering
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : haja haja highthin
30. Tag ini datang dari : teha to daisy to me

4 comments:

Daishie said...

haha..apa jenis binatang paling comel 2..?ngagoi..?xpena dgr pun~

Unknown said...

nangoi r dc

missue said...

nangoi????binatang ape tu???x penah dgo pun..

Unknown said...

ermm ade r atie..cuba cek dalam google

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails