Thursday, June 25, 2009

aku dah tukar,,suri aku tak tau he he he

1.daia
2.paran
3. soe
4. mad
5. along
6. ieka
7.atie
8.dc
9. zati
10. fiera
11.mama
12. bro anip
13.apit
14. kak fifi
15. qasha

aku akan menjawab tag2 dari dc.....aik ijat wat..dc pun buat...waaaaaaaaaa

1.How did you meet 1?
_erm masa first time kat skolah menengah dlu..erm masa tu form 1..dia duk tpei pintu kelas dia..ermmm masa tu ler aku usha dia jer dari jauh he he he

2.What would you do if you never met 8?
_ ernnnn meby aku dah cakap dia ni melayu.sebab tak kenai dia..tapi dia sgt2 comey

3.Would you date 2?
_ erm ari2 sejak kecik beb...kawan aku paling bek beb,,,,,,kawan dunia akhirat nie

4.Have you ever seen 11 cry??
_ erm kadang kadang....tapi aku tak suka dia nangis..sebab aku tak pandai pujuk.sebba aku sayng sgt ngan dia..sayang sgt sgt sgt sgt sgt

5.Would 3 and 13 make a good couple?
_tak leh2..nanti soe jadi gay lak............

6.Describe 9.
_ermmm salah sorang kawan aku yang agak comey r......aku kenai dua ni masa first time aku nampak dia kat skol..so pas aku try usha2 dia last2 skarang aku dah jadi kawan paling bek ngan ida...bek sgt sgt

7.Do you like 2?
_ermm sgt suka kawan ngan ida....dia banyak kasi idea...yang best dalam fine art..otak seni ni beb

8.Do you think 6 is attractive?
_erm sgt sgt sgt kot.kalau tidak dia tak masuk menari kan ieka..tapi yang pasti dia masuk bukan untuk menggantal ya ieka kan.....

9.When was the last time you talked to 14?
_smalam masa hantar dia g perak..aku hantar dia kat melaka central jer......

10. Would you ever date 7?
_erm dulu nak sgt,,tapi skrang susah kot...ntah r....he he he he

11.Where does 15 live?
_kat umah daia.sebab dia nie anak buah daia ha ha ha ha qasha bom bom

12.What is the best thing about 5?
_he he he nasib dia dah blah.ader ke patut dia duk sebelah aku tadi,macam ne aku nak taip kan kan.he he he.dia ni dulu ex bos aku sebnarnya...dia ni dulu siyes je skema...jer.tapi upe2nyer gila2 otak dia upenyer ha ha ha.so aper2 pun dia mmg best giler r......kepala sama jer ngan aku..lawak jer...layan je.....sku respek dia ni beb..walaupun umur dia dah tahap gaban tapi layn aku macam kawan2 dia jer.best2 best jap nak buka baju jap ha ha ha

13.What would you like to tell 13 right now?
_bilo ko nak blaik nie pit...........asik ngan awek jer pit

14.What is the best thing about 12?
_erm bro ni memang bes,,,,,otak layan jer.............kadang kadang kalau lepak ngan dia aser macam kawan2 jer...sedang kan umur dia 6 kali ganda dari aku waaaaaaaaaaa......

15.Have you ever kissed 12?
_waaaaa tak penah beb

16.What's the best memory you have with 10?
_erm ader skali tu mas tu hujan ngah lebat,,dia lepak ngan aku dia luah persan n maslah dia kat aku..ermmmmmmmmm sgt sgt best.mas tu suasana dia....

17.Who is 3's best friend?
_erm amai beb..aku no 1 ea soe..lepas tu saper ntah..tapi atie aku tak tau no baper dier nie...soe dia no bape soe

18.Is 15 pretty?
_waaaaaaaaaaa sgt sgt sgt tomey

19.What was your first impression of 4?
_ermm mula mula aser dia ni macam bagus jer...........sekma..haprak.tapi upe2nyer dia ni mmg bes,,,,,,,,,mad ko mmg best

20.Is 1 your best friend or your boyfriend?
_my gurl frenz maaaaaaaaaaaaaaa

21.Have you seen 5 in the last month?
_nia baru nia ha.....dia g kuar jap.eh dah kat sebelah aku haaaa

22.When was the last time you saw 11?
_etadi masa aku nak kuar dari rumah tadi...he he he sayang dia beb

23.Have you been to 13's house?
_wooo skarang susah beb.....aku ader wat hal ari ..then nenek dia kalau nampak aku mesti dia akan bising ngan aku nyer r

24.When's the next time you'll see 9?
_ari tu bulan lepas kot.dia datang ngan bf dia opsssssssss kawan dia kat melaka

25.Are you really close to 6?
_sgt sgt sgt close kan dear

26.Would you give 3 a hug?
_hak ala.............ader r dah banyak kali kan soe

27.Do you know any secret about 5?
_ermmmm ader r skit.mane leh bagitau korang

28.Describe the relationship between 14 and 4?
_ermm maner leh..tu kaka ipar aku tu.......jgn nak wat hal beb

29.What's your friendship like with 7?
_ermmmmmmmmm ntah

30.Have you ever danced with 12?
_ader gak dulu masa ngah mereng he he he

31.How do you know 8?
_dc erm masa dulu jeles tengok dia ngan ijat..(kuang ajo nye ijat........dia dapt dc r soe(ni ayat masa dia)

32.Does 2 have a bf/gf?
_erm single bebenau kalau korang nak kenai kan ngan dia.korang inform je kat aku

33.Have you ever wanted to smack 4 in the face?
_tengok kalau dia wat ieka sakit lagi

34. Has 13 met your mother?
_banyak kali kalu nak kuar ngan aku.dia mesti datang umah aku dulu,pas tu baru leh kuar he he h sambil tu mama aku pun tanya dia macam2 kire jumpa r tu

35.Have you traveled anywhere with 10?
_ermm meby nanti kan fiera....japan japan gambate

36.If you gave 7 $100, what would they spend it on?
_ermmmmm meby dia simpan dia ni jimat tau,,nampak je macam boros,,tapi jimat gile

37.What's your best memory of 2?
_erm banyak beb,,kitorang kenai dari kecik ag.kitorang penah kena kejar ngan pakcik seman sebab mandi sungai..penah jatuh beskal sama2.pas tu keje sama.em banyak r......rindu sey bender2 tu

38.What is your best memory with 7?
_ermm ni pun best ader banyak ag tau..banyak gak..ader skali tu aku dating ngan dia kat tasik aman kat usm..waaa tu mas tu first time aku dating ngan dia n kawan ngan dia he he he

39.What is the last thing you did with number 15?
_aku gurau2 ngan dia wat dia nanges n cium2 dia muah muah

40. When did you meet 6?
_ieka..ermmm ader r time tu..tapi dia masih malu2 lagi ngan aku masa tu .sgt malu2,ape dia ingat dia artis kaaaaaaa....

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa berapakah markah yang telah daku dapat.........

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails