Friday, March 6, 2009

sakit sakit sodap



aku kadang kadang best gak dapat borak ngan roomate aku dari sudan bernama incik mustofa itu..banyak gak ilmu aku dapat dari dia.sian dia pgi kelas koi 8 balik bilik koi 4 pagi,giler r.lagi truk.peh syahdu kalau lar dia dapt lak dgr lagu raya dari negara dia msti dia lagi sayhdu mesti aser nak balik kampung die jer kat sudan ha ha ha ha.sian sian.erm aku pon tak tau naper ler akhir akhir nie.sumer jadi macam lain.meby sume bz meby sume ader keje len.aku bukan aper.kadang kadang aku tak pham naper ler,kita mesti mempertikaikan sesuatu yang selalu kita akan nampak.kadang kadang bender tu kita dah rase dah.tapi kita tetap nak mempertikaikan kat orang yang sedang menerima itu.ermm ntah r.satu lagi plz kawan kawan sumer plz kita masing masing jangan down kan kawan kawan.truk maner pon dia.nasihat naikkan semangat dia bukan jatuhkan semangat,n kawan kalau dah buat somwthing tu jangan cepat nak berubah hati.buat habis2.n aku harap korang sumer doa doakanla aku n korang sumer skali dapat habiskan sem nie dengan cemerlang beb.amin

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails