Monday, February 23, 2009

perlu Ker Boy FRIend BelANJA gURL FRIEND

pERLU kE????????

apabila awek nak pakwe dia blanja
-ala bekorban la skit,tak sayang awek ker-----sayang la sangat
-ala kuar duit skit jer bukan banyak pun sayang oi-------ye tak banyak sayang
-ala skali skala bukan selalu------ye tak selalu
-ala nanti kita kawin hidup sama sama gak kan------ye alasan paling best
-tak sayang sayang ke bang-----sayang la,,maner ader tak sayang sayang oi..
-erm sayang nak sangat bender tu------erm ambik ler....tak kisah saya bayar
-takper2 sayang leh bayar kan.alamak duit tak cukup----ok...


so korang rasa kan patut ker kita blanja awek kita.....patut ker..mmg r kadang2 tu patut,tapi tak leh ker nak tukar bender2 tu kepada awek lak blanja kita...awek lak kuar duit payung kita.peh...indahnya dunia,,,,,,,,,,,,,kan kan.tapi setahu aku lar kan..awek nie ego ader duit pon kata takda duit..suh blanja air kosong pon leh kata .."alar terlupa bawak duit syiling",ye terlupa la sangat la kan kan..tu yang aku pelik sampai bila ler nak kuta payung diorang kan...awek2 berubah ler sayang oi ha ha ha ha

2 comments:

INDRA QIRANA said...

aku cuma belanja bila dah jadi isteri aku je he heee

ash said...

bro memang bes

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails