Monday, July 17, 2017

KINI 17072017

Aduh rasa macam dah tua sangat la pulak bila start taip menaip ni. Lama betul tak menjengah blog ni, berabuk bersepah dah,mana letak remote tv,mana letak cawan tea o aku masa zamn universiti dulu, Kalau nak mengemas balik ni  maun makan masa sebulan

by the way (cakap omputey sekarang) kehidupan sekang ni memang tak aku jangka, aku dah berfamily dah ada anak dah bussines sendiri dan macam2 yang tak aku jangka, Alhamdulillah semua ni kurnian nya serta berkat usaha aku dan paling utama isteri aku yang sentiasa menyapot. Aku bangga ada isteri aku ni, dia pelengkap hidup aku, dia segala galanya kat aku ( jiwang plak) kira dia ni la pembakit semangat aku dalam segala hal yang berlaku sehingga sekrang ni.Dari aku takda apa apa dia dah bersama dengan aku.. sampai laa sekarang ni  alhamdulillah alhamdulillah  dekat allah .....

skrang aku fully berbisnes BUNDLE dan Taska  yang diberi nama ASHIERA BUNDLE & ASHIERA TASKA.so untuk cerita ni aku akan update lagi di masa akan datang sekiranya aku tak malas la... kalau aku malas maknanya bertahun jugak la kau nak update. hahahaha tapi doa doakan lar aku update
 (eh aku ni cam ada orang je baca blog aku ni... apa ni aku gila ke)

ok la kita jumpa lagi nanti












No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails