Wednesday, October 31, 2012

Giler kering di padang tandus

2.57pm

Peh giler skrang ni time ni gua tak mentedarah lagi ..siot ni sume pasal name card bakal2  abang ipar gua.kalo pasal orang len dah lama gua campak name card ni kat muka diorang...pasal wat nc ni lar gua tak g makan...tapi gua pon sengal gak,bnda tu bley je nak wat on line tapi gua ni tak leh slagi tak tgok area tmpat printing..gua banyak syak wasangka yang celaka.so gua g tgok tmpat kat area Pudu tu.gua tgok line pon cantik..bz skit lar.ada lar makcik nak jual karipap 40 sen tapi gua jual mahal...erm lagi yessss cantik gak awek2 customer service kat tmpat gua nk wat printing ni. pon nareng2,ni yang smangt nak g lagi ni. lalalalala,,,,,,(angin kang dak puan Syiera)... tapi tadi yang sedeynya masa balik bajet nak g bli makanan segera ke apa ke.tapi mmg tak smpat lar bai..jam dah kol 1.50..gua punye perot dah lapar,gua nye time rehat sampai kol 2 je..tapi gua bajet takpe r tahan skit r.sat g dalam petang skit gua g  r bli makan....gua dah frust dah masa tu..tapi dalam otw gua nk sampai office gua tu boleh lak hujan lebat selebatnya...sedey gua..........dah r lapar.......hujan lak tu.lencun gua bai...........so sakrang gua mals nak wat keje gua nak relek2 gua nak tahan lapar.....then the finally gua hati gua jadi tenang lak bila tgok gambar budak ni .gua jadi kenyang lak.....lembut je kan muka budak2 kan..kasi tenang hati gua je....ok lar bye men........gua nak makan taik hidung sat.



p/s -  makan taik hidung leh jaga kesihatan..fakta ok

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails