Friday, April 13, 2012

bila strawbery merah sejuk dalam pelukan daun

tgh duduk atas meja ofis yang mmg style macam meja sense jual ubat kek tampin.tgh wat2 kerja aku amek pluang r ase nak update blog nia haa..alhamdulillah....2 3 bulan lopeh banyak boto dugaan melando diri nia haaa....kamero kono tibai.latop kono tibai.duit takdo.huhuhu,berat masao tu.termenung aku duduk sat kek uamh ari tu mengenangkan nasib yang torok maso tu...tapi alhamdulillah,masa tu ramai yang support aku mama awek aku yang tersayang QUSYAIRAH, family beliau.dan kawan2.ontah rsumo tu bagi kekuatan kat aku,nak menghadpi maso dopan ni ha...la ni aku dah start keje baru kek cheras.uhhuhu alhamdulillah.so far kojo best.tak presure,sonok aso ea,takdo poning2 palo.kojo elek yo.

kato orang kojo ngan cino sakit kau nanti,tapi ok lar jugak haa takdo lar macam sangkaan aku tu kojo ngan cini buasir....

latop dio kasi,tompek duduk seleso.pekerja2 kat sini pon mesra alam.makan kat sini pon leh tahan murah2 ea..mmg sini suasana kampung dalam bandar r.tenang je.rasa sume orang taraf dia sama je...mmg bes...aku ase kadang2 macam keke tampin je haa...rindu lak raso ea haaa


dan ini lar kekuatan den ha.dio ni tak kiro susah senang maso siang malam pagi potang,magrib subuh senja diwaktu kala.gerimis sumo dio support aku.alhamdullilah allah kurniakan dia kat aku/aku bersyukur sgt(dah wan jangan stat jiwang)
ok lar sampai kek sini yo lar ha k.igt tadi nak taip puisi yo .tolobey lobey lak haaaaa.ok babai

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails