Thursday, November 3, 2011

hati tu warna pink kan?

alhamdulillah... dah kerja ni... baru r tau susahnya nak cari duit ni...tapi alhamdulillah aku tgh pelahan2 kayuh ni...ada rezeki tak kemana. support dari parent dari gurlfrend yang tersayang tuh....thanks mama abah n you dear....

so selama kerja ni macam2 orang aku kenal.macam2 pengalaman bes aku dapat,busuk pahit sume ada r...tapi macam orang cakap, masuk tempat orang pandai2 lar bawak diri.besar mana pon kita,mesti ada lagi besar dari kita.so beringat ingat lar. tu selalu aku pegang then skarang ni mmg focus nak kerja n nak kmpul duit kau2. satu hari insyallah aku nak bukak business sendiri insyallah.... doa2kan lar ye,

eh ok wei malas nak ceramah banyak....lov u beb

1 comment:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails